PracaGrupypl.praca.dyskusje › [byc moze glupie] pytanie

  • 1. Data: 2002-06-27 17:03:54
    Temat: [byc moze glupie] pytanie
    Od: "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl>

    Co to jest kwestionariusz osobowy?
    Mam go dołączyć do życiorysu i innych dokumentów.
    Będę bardzo wdzieczna za odpowiedz.
    pozdr.
    Han
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wylicytuj kosmetyki we Wroclawiu dowóz gratis
    http://www.allegro.pl/showother.php?id=432672
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

  • 2. Data: 2002-06-27 22:13:12
    Temat: Re: [byc moze glupie] pytanie
    Od: "killerisme" <k...@p...gazeta.pl>

    kiedys wypalnialem cos takiego - to jest taki standaryzowany formularz, w
    ktorym wpisujesz dane osobowe. Prawdopodobnie mozna kupic cos takiego w
    papierniczych (druczki samokopiujace sie, itd...).
    Generalnie - w kazdej firmie, kazdy pracownik powinien miec zalozona teczke,
    a w niej powinien byc formularz osobowy, dokumenty potwierdzajace szkolenia
    BHP pracownika, itd, itd...

    pozdrawiam
    killerisme

  • 3. Data: 2002-06-30 08:50:55
    Od: "bobers" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Harmonny Wroclaw" <h...@w...pl> napisał

    : Co to jest kwestionariusz osobowy?
    : Mam go dołączyć do życiorysu i innych dokumentów.
    : Będę bardzo wdzieczna za odpowiedz.

    Taki kwestionariusz daje do wypełnienia firma, w której masz pracować. Weź
    od nich i wypełnij. Nie ma jednolitego standardu, być może firmy państwowe
    mają jakiś standard.

    --
    bobers