PracaGrupypl.praca.dyskusjePILNE !!! › Re: PILNE !!!
    From: "Pawelek" <p...@g...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PILNE !!!
    Date: Fri, 28 Jun 2002 11:24:44 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@195.27.163.196

    Witam

    "Slavo" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:affpah$7qt$1@news.onet.pl...
    _______^^^^^^^^^^^^^^^^^^ to chyba jednak nie Slawek.
    Zastanawialem sie nad jego piekniejsza polowa, ale to tez odpada

    > Jestem zarejestrowana w Urzędzie Pracy i posiadam ststus osoby
    > bezrobotnej-chodziło mi głównie o ubezpieczenie.
    > Dostałam dzisiaj ofertę pracy w jednym z dużych banków, ale na umowę
    > zlecenie (3 tygodnie).
    > Czy przez ten czas bank odprowadza składkę na moje ubezpieczenie i tracę
    > status bezrobotnego czy bank odprowadza tylko od tej kwoty, którą dostanę
    > podatek i nic więcej i dalej mogę korzystać z pośredniaka.

    Niestety nie potrafie ci pomoc. Nigdy nie mialem statusu bezrobotnego.
    Jedynie niecale 2 miesiace po studiach 5 ponad lat temu. Ale to byly
    inne realia.
    Zareagowalem, poniewaz uzywasz nicka osoby powszechnie znanej
    w naszym gronie.

    Pozdrawiam
    Pawelek