PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy software-owe na Gornym Slasku

  • 1. Data: 2002-06-27 14:30:48
    Temat: Firmy software-owe na Gornym Slasku
    Od: bluer <b...@p...fm>

    Witam

    Mam pytanie glownie chyba do informatykow. Czy sa na gornym slasku
    jakies powazne firmy zajmujace sie produkcja oprogramowania (krajowe lub
    zagraniczne), czy jest to rynek raczej ubogi w tego rodzaju instytucje w
    porownaniu np z Wroclawiem lub Krakowem.

    Pozdrawiam
    b...@p...fm

  • 2. Data: 2002-06-27 15:14:51
    Temat: Re: Firmy software-owe na Gornym Slasku
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

> [...]
    > zagraniczne), czy jest to rynek raczej ubogi w tego rodzaju instytucje w
    > porownaniu np z Wroclawiem lub Krakowem.

    Prokom, Computerland, 2Si, SPIN, Polsoft - pewnie jeszcze cos jest

  • 3. Data: 2002-06-27 17:09:51
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Prokom, Computerland, 2Si, SPIN, Polsoft - pewnie jeszcze cos jest

    tylko brak ofert pracy, ... ;-))))

    Wrangler

  • 4. Data: 2002-06-27 17:59:26
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    > Prokom, Computerland, 2Si, SPIN, Polsoft - pewnie jeszcze cos jest

    + np.
    Koma SA (wlasnosc Prokomu)
    Centrala Banku Slaskiego

  • 5. Data: 2002-06-27 19:52:12
    Od: Andrzej Ekiert <t...@z...polsl.gliwice.pl>

    bluer wrote:

    > Mam pytanie glownie chyba do informatykow. Czy sa na gornym slasku
    > jakies powazne firmy zajmujace sie produkcja oprogramowania (krajowe lub
    > zagraniczne)

    W Gliwicach jest jedno z biur firmy Aldec (tej od symulatora Active-HDL)

    --
    :wq

  • 6. Data: 2002-06-27 20:10:51
    Od: "Ireneusz Pawelek" <N...@c...pl>

    > + np.
    > Koma SA (wlasnosc Prokomu)
    > Centrala Banku Slaskiego

    Logotec, SET, O&S, UPOS,

  • 7. Data: 2002-06-28 08:41:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ekiert" <

    > W Gliwicach jest jedno z biur firmy Aldec (tej od symulatora Active-HDL)

    oraz jedno z biur Softbanku
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-06-28 10:15:56
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    Kamsoft:jakieś oprogramowania dla aptek, hurtowni farmaceutycznych i kas
    chorych
    sebur

  • 9. Data: 2002-06-28 11:05:28
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Prokom, Computerland, 2Si, SPIN, Polsoft - pewnie jeszcze cos jest

    2Si robi soft?
    Jaki?

    Chester EM

  • 10. Data: 2002-06-28 11:16:55
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > 2Si robi soft?
    > Jaki?

    Wychodzac naprzeciw potrzebom firm, 2Si SA oferuje stworzenie dedykowanych
    rozwiazan intranetowych, które sa scisle dostosowane do wymagan konkretnego
    przedsiebiorstwa. Projekt kazdej aplikacji poprzedzony jest dokladna analiza
    potrzeb biznesowych Klienta. Takie podejscie do problemu Intranetu umozliwia
    optymalne wykorzystanie posiadanej infrastruktury informatycznej i pozwala
    na sprawne zarzadzanie zasobami informacyjnymi firmy.
    Podczas budowy dedykowanych aplikacji intranetowych dbamy, aby zapewnialy
    one przedsiebiorstwom:

    a.. swobodny przeplyw informacji wewnatrz firmy - zarówno "pionowy", jak i
    "poziomy",
    b.. adekwatnosc przesylanych danych - kazdy uzytkownik otrzyma skierowane
    do niego informacje w mozliwie najkrótszym czasie.
    Budowane przez nas rozwiazania charakteryzuja sie wysokim stopniem
    bezpieczenstwa danych oraz ich ochrona przed niepowolanym dostepem.

    Dedykowane aplikacje intranetowe gwarantuja:

    a.. bezpieczenstwo informacji,
    b.. scentralizowany dostep do informacji,
    c.. integracje danych z róznych zródel,
    d.. personalizacje informacji,
    e.. mechanizmy pracy grupowej i obiegu dokumentów,
    f.. mozliwosc przeszukiwania danych.
    ;-)