PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 551. Data: 2002-12-06 07:56:04
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 06 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Wystarczy umieć znaleźć pracę.

    Tez prawda. A zeby byc Bogiem wystarczy umiec robic cuda.

    > Szczęście, to wypadkowa umiejętności i determinacji.

    W tym przypadku jiest w tym jakies 50% prawdy. Ale ogolnie to stwierdzenie
    jest niepowazne. Przyklady juz podawalem.

    Pozdr. Shrek.

  • 552. Data: 2002-12-06 08:59:27
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo nie umiałbyś.

    Fakt. Takich bzdur nie umiem komentowac.

    GreG

  • 553. Data: 2002-12-06 09:05:56
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Szczęście, to wypadkowa umiejętności i determinacji.

    Tak, tak. Jesli przezyles wsrod stratowanych na przystanku przez
    pijanego kierowce ludzi, to zapewne tylko dlatego, ze jestes taki
    madralinski. Nie ulega watpliwosci, ze zycie zawdzieczas w tym
    momencie znajomosci JCL, CL, COBOL i REXXL.
    Los pana Plaszczyce zawsze od nieszczesliwego wypadku uchroni.

    GreG

  • 554. Data: 2002-12-06 11:45:02
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > No skoro siedzą w pośredniaku, to raczej nie pracują.
    > A ci, którzy tak właśnie robią, to zwyczajni oszuści i złodzieje, a
    okradają
    > nie tylko płacących podatki, ale również tych, którym pomoc jest naprawdę
    > potrzebna.

    TS aleś teraz sypnął stwierdzenie w stylu AP. Ci co pobierają zasiłek to
    złodzieje i oszuści tak ?
    Czyli w innych Państwach również ? mimo że tam zasiłki są bez limitu
    czasowego. Bezrobocie u nich niższe
    i jakoś ludzie tam pracują, bo praca jest w dużo większej ilości niż u nas .
    Podsumowałeś tym zdaniem że tylko Polacy to lenie, oszuści i złodzieje bo
    okradają płacących podatki !!!!
    Też mieszkasz w tym kraju, więc to co napisałem linijkę wyżej również i
    Ciebie się tyczy, też okradzasz pracowników na swój sposób jeśli jesteś
    pracodawcą !!!!!

    Wrangler

  • 555. Data: 2002-12-06 11:55:59
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > O ile dobrze rozumiem, Adam nie potępia ludzi szukających pracy, tylko
    > bezrobotnych z wyboru, którym się zwyczajnie nie chce pracować, a którzy
    > najgłośniej krzyczą.

    źle zrozumiałeś, on potępia wszystkich bezrobotnych niezależnie od
    wykrztałcenia, doswiadczenia, bo jeśli pobierają zasiłek to są pijawkami !
    Nie zastanowił się z jakich regionów Ci ludzie pochodzą, iż niemal są
    zmuszeni do złapania jakiejkolwiek pracy po kilku miesiącach, bo wcześniej
    choćby na głowie stawali pracy im nikt nie da !!!
    Odsyłam do statystyk w których rośnie odsetek osób z wyższym wykrztałceniem,
    rejestrujących się jako bezrobotni.
    No ale cóż tylko AP ma monopol na twierdzenie, iż jeśli nie jest w stanie
    się znaleźć pracy to trzeba mu przyszyć łatę oszusta i pijawki, bo pobiera
    zasiłek aby z głodu nie zdechnąć !!!!

    Wrangler

  • 556. Data: 2002-12-06 14:24:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    GreG <g...@w...pl> wrote:

    > Fakt. Takich bzdur nie umiem komentowac.

    Zazwyczaj to, czego nie potrafimy pojąć określamy mianem 'bzdur'.

    --
    ___________ (R)

  • 557. Data: 2002-12-06 14:27:19
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > TS aleś teraz sypnął stwierdzenie w stylu AP. Ci co pobierają zasiłek to
    > złodzieje i oszuści tak ?

    W większości.

    > Czyli w innych Państwach również ? mimo że tam zasiłki są bez limitu
    > czasowego. Bezrobocie u nich niższe
    > i jakoś ludzie tam pracują, bo praca jest w dużo większej ilości niż u nas .

    Bo nie ma zasiłków na przykład, albo są one bardzo niskie i nie za
    darmo, a za prace publ;iczne.

    > Podsumowałeś tym zdaniem że tylko Polacy to lenie, oszuści i złodzieje bo
    > okradają płacących podatki !!!!
    Nie tylko. Ale akurat w Polsce poziom złodziejstwa jest wyjątkowo
    wysoki.

    > Też mieszkasz w tym kraju, więc to co napisałem linijkę wyżej również i
    > Ciebie się tyczy, też okradzasz pracowników na swój sposób jeśli jesteś
    > pracodawcą !!!!!
    Nie krzycz, ilośc wykrzykników nei robi na nikim wrażenia. Pracownicy
    pracuja dobrowolnie - nie muszą tego robić.

    --
    ___________ (R)

  • 558. Data: 2002-12-06 14:29:40
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:
    > O ile ja dobrze rozumiem to Adam potepia bezrobotnych, ktorzych musi
    > utrzymywac ze swoich podatkow.

    O ile dobrze rozumuję, to bezrobotny który chce pracować już nie jest
    bezrobotnym, bo ma pracę.

    --
    ___________ (R)

  • 559. Data: 2002-12-06 14:33:08
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wrangler <a...@i...pl> wrote:

    > źle zrozumiałeś, on potępia wszystkich bezrobotnych niezależnie od
    > wykrztałcenia, doswiadczenia, bo jeśli pobierają zasiłek to są pijawkami !

    Wiesz, najpierw weź się za słownik ortograficzny. Może potem za czytanie
    myśli?

    > Nie zastanowił się z jakich regionów Ci ludzie pochodzą, iż niemal są
    > zmuszeni do złapania jakiejkolwiek pracy po kilku miesiącach, bo wcześniej
    > choćby na głowie stawali pracy im nikt nie da !!!

    Zastanowiłem się, dlaczego nie moga tak jak ja, i wielu innych zmienić
    regiony po to, aby zarobić pieniądze.

    > Odsyłam do statystyk w których rośnie odsetek osób z wyższym wykrztałceniem,
    > rejestrujących się jako bezrobotni.

    Normalne - to efekt mitu, że papierek z uczelni daje cokolwiek. W
    efekcie masz 'wyższą szkołę finansów i ekologii' i nne takie kwiatki,
    które produkują licencjatów na papierze. A ludzie ci nie doiść, że maja
    bardzo fragmentaryczną wiedzę, to jeszcze nie potrafia jej uzyć.

    > No ale cóż tylko AP ma monopol na twierdzenie, iż jeśli nie jest w stanie
    > się znaleźć pracy to trzeba mu przyszyć łatę oszusta i pijawki, bo pobiera
    > zasiłek aby z głodu nie zdechnąć !!!!

    No wlasnie - zamiast się wziąć za działania które zapewnią sprzedaż
    własnych usług lepiej siedzieć na d... i brac kasę, prawda?

    --

  • 560. Data: 2002-12-06 14:34:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojciech Gwiazdowski <g...@m...pl> wrote:

    > Hm... Jeżeli są one takie jak znajomość architektury OS/400 i IFS'a to "no
    > comments" ...

    Cóż, ja wiem jak to jest napisane, a nie jak to jest wytłumaczone w
    dokumentacji, po prostu.

    --