PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 481. Data: 2002-12-05 10:43:45
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On 1 Dec 2002 23:12:13 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >Na razie były lepsze prace. A jeśli trzaba bedzie, to i taniec na rurze.

    ROTFL - chyba nie masz szans w tym biznesie.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 482. Data: 2002-12-05 10:59:16
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A co jest w tym pytaniu głupiego?
    > A znasz takie powiedzenie że "nie ma głupich pytań, są tylko głupie
    > odpowiedzi" ?
    > Lepiej odpowiedz.

    No dopsz. Mam na mysli kierunek Budownictwo Ladowe. Jeszcze 5 lat
    temu perpektywy po ukonczeniu tego kierunku byly zupelnie inne.

    GreG

  • 483. Data: 2002-12-05 11:17:02
    Od: "Grakus" <g...@o...pl>

    > Uff a pani od polsiego tlumaczyla - za dlugie zdania piszesz:) Pala:)

    W którym miejscu za długie? Jakieś problemy z czytaniem?

  • 484. Data: 2002-12-05 11:34:58
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    pieprzysz dalej Waść wstydu sobie oszczędź !!!

    Wrangler

  • 485. Data: 2002-12-05 11:38:24
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    już nie masz żadnych argumentów ....

    EOT

    Wrangler

  • 486. Data: 2002-12-05 11:39:35
    Od: "Wojciech Gwiazdowski" <g...@m...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asjjnv$emj$3...@n...onet.pl...

    > Nie wiesz. Bo ja kitu nie wciskałem. Tak się skłąda, że moją metodą na
    > pracę są umiejętności niszowe - czyli takie, jakich na rynku jest mało,
    > choć poyt na takie też jest niewielki. To z jednej strony utrudnia, a le
    > z drugiej ułatwia znalexienie pracy.

    Przepraszam że trochę OT, ale ten wątek urósł już chyba do wątku
    wszechczasów. Pytanie bez podtekstów i złośliwości - czy zechcesz
    powiedzieć, o jakich umiejętnościach niszowych mówisz ? Jeżeli nie chcesz na
    grupę, napisz na priva.

    pozdrawiam

    Wojciech Gwiazdowski

  • 487. Data: 2002-12-05 12:02:58
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 05 gru 2002, "Grakus" <g...@o...pl> zapodal(a):

    > W którym miejscu za długie? Jakieś problemy z czytaniem?

    Ja napisalem caly post jednym zdaniem:) Jakies problemy z czytaniem? Pala!
    ;)

    Pozdr. Shrek.

  • 488. Data: 2002-12-05 12:37:22
    Od: wolb <k...@n...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Lepiej roznosic ulotki, niż siedzieć na zasiłku i narzekać.

    Ja nie siedze na zasiłku, nie narzekam i nie roznosze ulotek :)
    Nie wiem jak Ty?

  • 489. Data: 2002-12-05 13:44:57
    Od: "Grakus" <g...@o...pl>

    > Ja napisalem caly post jednym zdaniem:)

    :) nie wiem czy widziałeś ale w tym "jednym zdaniu" występują znaki
    interpunkcyjne takie jak kropka i przecinek.

    Jakies problemy z czytaniem? Pala!
    Z czytaniem? Jak narazie nie stwierdziłem zadnych.

    p.s. Ale ci ludzie to nie maja chyba już się czego czepic, no nie? ;-)

    narta

    Ja Grakus

  • 490. Data: 2002-12-05 13:47:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    wolb <k...@n...onet.pl> wrote:

    > Ja nie siedze na zasi?ku, nie narzekam i nie roznosze ulotek :)
    > Nie wiem jak Ty?

    Tak samo :-)

    --