PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 471. Data: 2002-12-04 22:36:14
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asji4p$emj$14@news.onet.pl...

    > Współczuję stawiania fałszywych założeń.

    To nie sa zalozenia, to sa zalecenia.
    Odstaw juz slownik wyrazow obcych, bo nie umiesz ich uzywac.
    Dobrze radze.

    GreG

  • 472. Data: 2002-12-04 22:39:08
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > No i? Są takie, sam potrafię kilka takich wykonywać.

    BUUUHAHAHAHAHA !!! Jak cos jest od wszystkiego, to ...
    Zalosny jestes...

    > To po co startowali na studia o takim kierunku?

    Poprosze o jeszcze glupsze pytanie.

    > Z wielu miejsc. Tak się skłąda, że dużo wiem.

    Oczywiscie.

    GreG

  • 473. Data: 2002-12-04 22:41:39
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Liczą się tylko umiejętności, zaś papier to ich potwierdzenie.

    Zgoda!

    > Dlatego jest łatwiej z papierem, bo nie musisz przekonywać innych, ani
    > udowadniać swoich kwalifikacji.

    Powiem wiecej, bez papieru wielu nie da ci szansy powiedziec jednego slowa.
    Zapewne wiesz to najlepiej.

    GreG

  • 474. Data: 2002-12-04 22:42:42
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Tak, mam głęboko każdego bezrobotnego, który miast wykorzystać swoje
    > szanse siedzi na tyłku i czeka na moją kasę. A czy jest ich 4, czy 10
    > milionów to naprawdę mi lata.

    Nudny sie robisz. Nie podoba ci sie to wyjazd !

    GreG

  • 475. Data: 2002-12-04 22:50:43
    Temat: Re: co trzeba umiec zeby znalezc prace (bylo pieprzony kraj..)
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    > Bo na każdą ich ofertę było 100 innych, lepszych.

    Nie, bo teraz ludzi sie raczej zwalnia niz zatrudnia.

    > Wiesz, kiedy szukałem ludzi zjawił się w naszej firmie nieproszony gość.
    > Młody człowiek, który miał na utrzymaniu żonę i dziecko i właśnie
    > stracił pracę. Łaził od firmy do firmy i pytał.
    > Wyobraź sobie, że ta metoda była dla niego skuteczna - bo pracuje u nas.

    A 1000 jego rowniesnikow szuka dalej bezskutecznie.

    > Nie - mamy za dużio tych, którzy miast wyleźć z gówna zajmują się
    > narzekaniem jak ono śmierdzi.

    Nieprawda, ludzie szukaja, tyle ze bezskutecznie. Nie mozna wszystkich
    niepowodzen zwalac na siebie.

    GreG

  • 476. Data: 2002-12-05 00:09:54
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > rydzyk to zwykly prostak budujacy cos na najbardziej prymitywnych
    > instynktach
    > o mysleniu a tymbardziej inteligencji w tym przypadku nie moze byc mowy

    Nie.
    Rydzyk to swoisty geniusz, który na ludzkiej głupocie i strachu buduje swoje
    imperium.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 477. Data: 2002-12-05 00:50:58
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Poprosze o jeszcze glupsze pytanie.

    A co jest w tym pytaniu głupiego?
    A znasz takie powiedzenie że "nie ma głupich pytań, są tylko głupie
    odpowiedzi" ?
    Lepiej odpowiedz.

    Wybór kierunku studiów, czy ogólnie wybór zawodu to bardzo poważna sprawa i
    jak ktoś wybiera bezmyślnie, to potem ma problem. I dobrze mu tak. Za parę
    lat będziemy mieli problem z absolwentami marketingu i zarządzania, bo teraz
    co drugi palant pcha się na ten kierunek, bo jest taka moda. A potem będzie
    biedaczek bezrobotny i będzie żył na koszt podatników.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 478. Data: 2002-12-05 00:59:48
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > A 1000 jego rowniesnikow szuka dalej bezskutecznie.

    Chcesz powiedzieć, że na jednego pracującego, przypada 1000 bezrobotnych?

    > Nieprawda, ludzie szukaja, tyle ze bezskutecznie. Nie mozna wszystkich
    > niepowodzen zwalac na siebie.

    No, lepiej zwalić na rząd, komunę, mańkutów, i Adama. W sumie nic się nie
    zmieni, ale lżej na duszy, prawda?

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 479. Data: 2002-12-05 09:15:40
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>

    Użytkownik "Dante" <i...@g...pl> napisał

    > kwestia gustu

    Nie gustu. Ale kultury i gramatyki. To
    w szkole podstawowej uczyli. Chodziles?

    > rydzyk to zwykly prostak budujacy cos na najbardziej prymitywnych
    > instynktach
    > o mysleniu a tymbardziej inteligencji w tym przypadku nie moze byc mowy

    Bredzisz jak maly Jasio po duzym piwie.

    > z tym sie akurat zgodze ze wiekszosc polakow to glupcy , co nie zmienia
    > faktu ze rydzyk sie do nich zalicza

    i Dante takze jak widac

    Neko

  • 480. Data: 2002-12-05 09:25:36
    Od: b...@p...onet.pl

    > Nie.

    Które zatem osoby bezrobotne mają zaszczyt cieszyć się się Twoim szacunkiem?
    > Nie. Sam jestem przykładem który tak nigdy nie uczynił, więc
    > kwantyfikator 'każdy' nie może być użyty. Natomiast po zamianie na
    > 'większość' będzie to prawda.

    Ja też tak nigdy nie uczyniłam, ale nie uważam, by dawało mi to mandat do
    aroganckiego, pogardliwego traktowania tych, którzy korzystają z zasiłków.
    Zwłaszcza, że moje "niebranie" zasiłku zawsze było po prostu wyborem
    pragmatycznym: mogę albo zarobić 1000 złotych, albo dostać za darmo 400, ale w
    tej sytacji zarabiać mi nie wolno. Ponieważ 1000 to więcej niż 400, wybrałam
    życie z fuch, a nie z zasiłku. Ale są ludzie, którzy nie mają szns złapać
    dobrze płatbnej fuchy (nie mów proszę, że b. pracownik pegeeru moze w swoim
    regionie tyle zarobić).
    Nie przeraża mnie też aż tak bardzo, że zasiłki są finansowane z Moich Świętych
    Podatków. W końcu z podatków jest też finansowane utrzymanie psychopatycznych
    morderców w więzieniach oraz... samochody służbowe i komórki bez limitu różnych
    urzędasów. To mierzi mnie znacznie bardziej.

    > Nie.

    To serdecznie polecam. Autor m.in. obala mit, iż wystarczy obniżyć podatki, a
    problem bezrobocia (i wszystkie inne problemy) zniknie jak sen jaki złoty...
    Jestem pewna, że już a priori się z nim nie zgadzasz, ale przeczytaj - warto
    zmierzyć się z argumentami na wysokim poziomie.
    Pozdrawiam
    Ste