PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 441. Data: 2002-12-04 01:02:35
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Demades <c...@o...pl> wrote:
    > nie wszyscy lubia takich dupowlazow, ja np. odrazu bym takiego wyjb... na
    > zbity pysk, tak samo jak pewnie to robili twoi szefowie z toba, jak wlaziles
    > za gleboko to leciales :)

    Mówisz z własnych doświadczeń?

    --
    ___________ (R)

  • 442. Data: 2002-12-04 01:03:34
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Demades <c...@o...pl> wrote:

    > późna pora juz i nie kontaktuje. sugerujesz moze ze dzieki hipermarketom
    > ludzie maja prace????

    Sugeruję, że gdyby zlikwidować HM, to sytuacja by się pogorszyła.

    --
    ___________ (R)

  • 443. Data: 2002-12-04 01:04:43
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    mer <b...@n...pl> wrote:
    > np. Karbownik - mozna wywnioskowac ze byl wlascicielem stawow rybnych albo cos
    takiego.

    > Jakim cudem do tego doszedłeś?

    Szczególnie, że karbowy, to osoba będąca podwładną ekonoma, która
    znaczyła snopy zboża na polu przez nacinanie w nich znaków (karbowanie).

    --
    ___________ (R)

  • 444. Data: 2002-12-04 01:05:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Neko <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> wrote:

    > Rzuc wiecej swiatla, bo jeszcze pomysle, ze sciemniasz :>

    Pstryk! JUż się świeci. I co?

    --
    ___________ (R)

  • 445. Data: 2002-12-04 01:21:22
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?= <_...@i...pl> writes:

    > ADAMA!!!! Ninka, jak ja ci <niedomówienie> skroję!

    bo widzisz, tak to jest, jak sie pamieta trzypiona i trzypiona ;)

    > Nie, to akurat pracownika nie boli.

    hm... ale zdaje sie ze jak masz nieoplacony zus to potem nie ma prawa
    do swiadczen z zusu?
    (jakby ktos chcial).

    > Ot, wyleciałem z jednej firmy i szukałem pracy dwa miesiące. Dowolnej, z
    > założonym kryterium wynagrodzniea obliczonym na podtsawie minimum jaki
    > było mi potrzebne do funkcjonowania. I znalazła się - 300 kilometrów
    > dalej. I gdyby nie to, że dwa dni przed podpisaniem kontraktu dostałem
    > lepszą propozycję w Warszawie, to bym się przeniósł. Bez narzekania, że
    > ciężko, bez mruczenia, że za mało kasy.
    > Trudna sytuacja? No to trzeba zrezygnować z wygody. Tym badziej, że jak
    > się wyleci z obiegu, to bardzo ciężko jest do niego wrócić.

    fakt.
    no ale nie kazdy tak ma.

    pamietam, jak wzielam ta prace w knajpie, to sie czesc moich kolezanek
    z roku patrzyla na mnie dziwnie a ich komentarze brzmialy:
    "to juz wolalabym glodem przymierac, a nie taka prace miec".
    no bo jakze to, one, studentki, by sobie rece plamily czyms takim... eh.

    > P.S. I napisz sobie na monitorze 'ADAM Płaszczyca' ;)))

    napisze, napisze ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 446. Data: 2002-12-04 02:30:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > się tym ciesz, ale dlaczego chcesz na siłę, aby wszyscy w to uwierzyli?

    Nie chcę. Natomiast jest kilu takich, którzy piszą, że bez znajomości
    się nie da. Czemu oni nie mogą zrozumieć, że się da?

    --
    ___________ (R)

  • 447. Data: 2002-12-04 02:31:06
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:

    > Ty zawsze widzisz tylko jedną stronę medalu?
    W dowolnych warunkach jakość życia zależy od cech danego osobnika. Przy
    czym mogą to być cechy rozmaite.

    --
    ___________ (R)

  • 448. Data: 2002-12-04 02:31:37
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:

    > Jezu, to czego ty nie robiłeś? Ha ha

    Nie brałem zasiłku na przykład.

    --
    ___________ (R)

  • 449. Data: 2002-12-04 02:34:19
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Nina M. Miller <n...@p...ninka.net> wrote:

    > bo widzisz, tak to jest, jak sie pamieta trzypiona i trzypiona ;)

    To pisz Trzypion i już. W Sigu jest jak byk jaką mam ksywę :-)

    > hm... ale zdaje sie ze jak masz nieoplacony zus to potem nie ma prawa
    > do swiadczen z zusu?
    > (jakby ktos chcial).

    Nie, to ZUS ma romans do pracodawcy. Jeżeli pracujesz, to uprawnienia
    masz niezależnie od tego, czy pracodawca płacił, czy nie.

    > fakt.
    > no ale nie kazdy tak ma.
    No ci, co siedzą na zasiłkach to nie mają.

    > "to juz wolalabym glodem przymierac, a nie taka prace miec".
    > no bo jakze to, one, studentki, by sobie rece plamily czyms takim... eh.

    No pewnie. Lepiej zająć się bardziej wymagającą pracą, czyli oglądaniem
    kiepskich. I byciem kiepskimi.

    --

  • 450. Data: 2002-12-04 02:34:54
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Już tego nawet nie skomentuję. Bo i tak nie zrozumiesz (albo nie chcesz,
    > albo nie potrafisz).

    Trudno, żebyś polemizował z faktami.

    --