PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: 03 Dec 2002 17:21:22 -0800

    Adam =?ISO-8859-2?Q?P=B3aszczyca?= <_...@i...pl> writes:

    > ADAMA!!!! Ninka, jak ja ci <niedomówienie> skroję!

    bo widzisz, tak to jest, jak sie pamieta trzypiona i trzypiona ;)

    > Nie, to akurat pracownika nie boli.

    hm... ale zdaje sie ze jak masz nieoplacony zus to potem nie ma prawa
    do swiadczen z zusu?
    (jakby ktos chcial).

    > Ot, wyleciałem z jednej firmy i szukałem pracy dwa miesiące. Dowolnej, z
    > założonym kryterium wynagrodzniea obliczonym na podtsawie minimum jaki
    > było mi potrzebne do funkcjonowania. I znalazła się - 300 kilometrów
    > dalej. I gdyby nie to, że dwa dni przed podpisaniem kontraktu dostałem
    > lepszą propozycję w Warszawie, to bym się przeniósł. Bez narzekania, że
    > ciężko, bez mruczenia, że za mało kasy.
    > Trudna sytuacja? No to trzeba zrezygnować z wygody. Tym badziej, że jak
    > się wyleci z obiegu, to bardzo ciężko jest do niego wrócić.

    fakt.
    no ale nie kazdy tak ma.

    pamietam, jak wzielam ta prace w knajpie, to sie czesc moich kolezanek
    z roku patrzyla na mnie dziwnie a ich komentarze brzmialy:
    "to juz wolalabym glodem przymierac, a nie taka prace miec".
    no bo jakze to, one, studentki, by sobie rece plamily czyms takim... eh.

    > P.S. I napisz sobie na monitorze 'ADAM Płaszczyca' ;)))

    napisze, napisze ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net