PracaGrupypl.praca.dyskusje › PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!

  • 211. Data: 2002-12-02 19:59:56
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Demades <c...@o...pl> wrote:
    > podstawie jakichs cech lub wykonywanego zawodu?? np. Karbownik - mozna
    > wywnioskowac ze byl wlascicielem stawow rybnych albo cos takiego. Ciekawe od
    > czego wzięło sie nazwisko Płaszczyca?? :) ninniejszym oglaszam konkurs na
    > najciekawsze wytlumaczenie :) niestety (albo aż) jedyna nagroda bedzie
    > satysfackja z ... wiecie czego ;)

    Po raz kolejny wykazałeś, że język polski jest dla Ciebie mało zbadaną
    dżunglą. Ale nie martw się - łopaciarze też są potrzebni.

    --
    ___________ (R)

  • 212. Data: 2002-12-02 20:00:50
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    > JUż wiem czemu nie mnasz pracy - przez błedy w CV :-)
    Ha ha ja dopiero straciłem prace po kilku latach (tak na marginesie
    pracowałem jako programista) i co ma do tego moje CV?

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 214. Data: 2002-12-02 20:02:37
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Ktoś śmie twierdfzić, że wystarczy umieć, to się ma pracę.
    > Straszne.

    Nie straszne. Po prostu nieprawdziwe.

    Pozdr. Shrek.

  • 213. Data: 2002-12-02 20:02:37
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 02 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Żadna tajna agencja, tylko po prostu firma sobie nie życzy być
    > łączona z prywatnymi wypowiedziami pracowników. A skoro się na takie
    > warunki zgodziłem, to wybacz, nie będę dla Twojej wygody robił sobie
    > z geby cholewę.

    No i to jest logiczna odpowiedz. W porzadku. Zreszta wcale sie im nie
    dziwie.

    Pozdr. Shrek.

  • 215. Data: 2002-12-02 20:05:52
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie straszne. Po prostu nieprawdziwe.
    Shrek co się czepiasz, ty też tylko animowany jesteś... :)
    Ale masz racje chłopie he he

  • 216. Data: 2002-12-02 20:10:05
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    np. Karbownik - mozna wywnioskowac ze byl wlascicielem stawow rybnych albo cos
    takiego.

    Jakim cudem do tego doszedłeś?

    mer

  • 217. Data: 2002-12-02 20:17:26
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asgdle$hdo$...@n...onet.pl...
    > Mówiąc innym dlaczego ja mam pracę, a oni nie?

    wyobraz sobie ,ze widzialem i znam wiele osob , ktore maja prace
    jedni sa normalni a inni beznadziejnie glupi
    ty niestety zaliczasz sie do tej drugiej grupy
    a wiec jak widzisz to , ze ktos ma prace jeszcze o niczym nie swiadczy
    moze chociaz to sprobujesz zrozumiec
    chociaz prawde mowiac wiele po tobie sie nie spodziewam

    Dante

  • 218. Data: 2002-12-02 20:21:33
    Od: "Dante" <i...@g...pl>

    Użytkownik Adam Płaszczyca <_...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asgdgo$hdo$...@n...onet.pl...

    > Że za duzo się naoglądałem? Nie, nie miałeś.

    czytales , ogladales
    nie ma w tym duzej roznicy
    jak nie widzisz to uwierz na slowo:)

    > Twoja opinia jest wysoce kulturalna i wiarygodna.

    ale niestety prawdziwa

    > Niestety - jeśli chodzi o moją angine, to zdecydowanie wolę jednak
    > wizytę w prywatnej klinice. Nie mam czasu, aby go marnować.

    nie o takim lekarzu pisalem
    proponuje wybrac sie do psychiatry

    Dante

  • 219. Data: 2002-12-02 20:35:04
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > Niemniej widze, że mi tego też zazdrościsz :-)

    haha cwaniaczek ;-))))))

    Wrangler

  • 220. Data: 2002-12-02 20:36:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. <m...@o...pl> wrote:
    > Oświeć mnie, jaką tezę mistrzu?
    Tą:

    > Mam najwyraźniej lepszy patent na sprzedawanie swoich umiejętności, i
    > jak widze strasznie tego zazdrościsz.

    > Ja nie mam kompleksów jeszcze kilka dni temu mogłem powiedzieć iż zarabiam
    > 1500 netto, jeżdżę samochodem, mam komórkę, skórę, fajną dupę, kochających
    > rodziców i dużego członka. A i tak nie zgodziłbym się prawdopodbnie z tą
    > tezą.

    Nie wiesz jaką, le bys się nei zgodził? Ciekawe :-)

    --