PracaGrupypl.praca.dyskusje › PH - gdzie szukac?

  • 1. Data: 2005-04-05 19:01:15
    Temat: PH - gdzie szukac?
    Od: "Kuba" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    gdzie najlepiej szukać przedstawiciela handlowego? Poszukujemy kogos w
    Krakowie i na ogłoszenie w Wyborczej z zeszłego tygodnia odpowiedziały tylko
    dwie osoby.
    Macie jakieś rady? Myślałem, że nie bedzie problemu ze znalezieniem
    zainteresowaniem osoby jednak sie pomyliłem. Zaznaczam, że nie mamy wielkich
    wynagań.

    Pozdrawiam Kuba

  • 2. Data: 2005-04-05 20:16:36
    Temat: Re: PH - gdzie szukac?
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > gdzie najlepiej szukać przedstawiciela handlowego?

    W konkurencji :).

    To żart, ale w tej branży (PH) to akurat bezrobocia nie ma. Zatrudnij
    te dwie osoby, naucz ich dobrze sprzedawać. Jak zaczną zarabiać
    x-krotność "zwykłej" pensji, to przyjdą następni (nie musisz szukać),
    a po roku będziesz miał więcej chętnych, niż możliwości sprzedaży.
    Akurat otwieranie nowego oddziału jest tu problemem. Potem - jeśli
    ludzie będą zarabiać i dobrze się czuć - zapomnisz o problemie.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 3. Data: 2005-04-05 21:36:51
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > W konkurencji :).

    Tu popieram, najprosciej i najlepiej. Ale jest jedna wada - zatrudniajac
    osobe zatrudniasz i jej nawyki, ktore czasem sa zle... choc w sumie to
    nie do konca wada, bo nawyki moga byc dobre ;-)
    Najlepiej jest wziasc kogos "nowego", wyszkolic go i dac umowe z
    klauzula gwarantujaca prace.
    Dwa plusy - pracownik sie cieszy, ze ma stala prace oraz ze zdobywa
    doswiadczenie
    Wypada jeszcze wspomniec, jakie warunki dajesz jako pracodawca i po
    prostu musisz dbac o niego, zeby nie interesowal sie wogole ofertami
    konkurencji.
    na marginesie: niedlugo w serwisie bedzie mozliwosc zamieszczania ofert
    pracy dla handlowcow, bezposrednio przez jobs.pl, wiec jak co, to trafia
    one do osob, ktore nie sa gole w tematyce sprzedazy etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Wojnarowski

  • 4. Data: 2005-04-05 21:53:03
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > na marginesie: niedlugo w serwisie bedzie mozliwosc zamieszczania
    > ofert pracy dla handlowcow, bezposrednio przez jobs.pl, wiec jak co,
    > to trafia one do osob, ktore nie sa gole w tematyce sprzedazy etc.

    Jest taki serwis: www.przedstawiciele.pl

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 5. Data: 2005-04-06 09:05:26
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > W konkurencji :).

    Dokładnie! W mojej poprzedniej firmie mieliśmy takich handlowców i dlatego
    mielismy tych najlepszych. Ale nam też chcieli podkradać :)

  • 6. Data: 2005-04-06 16:38:44
    Od: "Kuba" <j...@p...onet.pl>

    Z tym to może byc problem poniewaz za bardzo nie mamy konkurencji :) W Polsce
    jest jedna duża firma która się tym zajnuje ale nie bezposrednio dla klientów
    końcowych (restauracje, biura, kina itp.)
    A co myslicie o agencjach posrednictwa? Np. Adecco.

    Pozdrawiam Kuba

  • 7. Data: 2005-04-06 18:24:11
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > A co myslicie o agencjach posrednictwa?

    Powiem tak: jeśli jakaś zgodzi się na prawo do reklamacji (za
    pracownika, co nie pracuje dłużej niż miesiąc szuka nowego aż do
    skutku): problem masz z głowy. Są takie (nie przy każdym stanowisku
    i nie w każdej agencji tak się da).

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 8. Data: 2005-04-08 18:44:05
    Od: Tomek <m...@p...onet.pl>

    5 Apr 2005 21:01:15 +0200, na pl.praca.dyskusje, Kuba napisał(a):

    > Poszukujemy kogos w
    > Krakowie

    Czy mogę usłyszeć jakieś szczegóły na temat stanowiska ? Może być na
    priv...
    --
    Dziękuję za wszelkie rzeczowe odpowiedzi

    Tomek