PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy piątek będzie wolny w firmach prywatnych?

  • 1. Data: 2005-04-05 19:07:48
    Temat: czy piątek będzie wolny w firmach prywatnych?
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Witam,

    Pracuję w firmie prywatnej i obawiam się że w piątek nie dadzą nam
    wolnego. A jak u Was to rozwiązano?

    JX

  • 2. Data: 2005-04-05 19:17:10
    Temat: Re: czy piątek będzie wolny w firmach prywatnych?
    Od: "Maciek" <m...@g...pl>

    Większość firm, które znam robi wolne. Ciekawe jak to będzie ze studentami
    zaocznymi w sobote i niedziele...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/E-biznesPortal - Praktyczne Rady Dla Biznesmenów,
    Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

  • 3. Data: 2005-04-05 19:53:44
    Od: "Przemolo" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Większość firm, które znam robi wolne. Ciekawe jak to będzie ze studentami
    > zaocznymi w sobote i niedziele...

    W sumie jaki to ma znaczenie w obliczu znaczenia najbliższego piątku... ale
    ciekawy jestem czy to będzie dzień do odrobienia w późniejszym terminie
    (sobotę)?

  • 4. Data: 2005-04-05 20:15:18
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    u nas (duza polska prywatna firma) wolne
    bez odrabiania.

  • 5. Data: 2005-04-05 21:24:46
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d2unmd$d14$1@inews.gazeta.pl JackyX <j...@g...pl>
    pisze:

    > Pracuję w firmie prywatnej i obawiam się że w piątek nie dadzą nam
    > wolnego.
    Jeśli rząd ogłosi ten dzień dniem wolnym w Polsce od pracy - to IMO tak po
    prostu będzie.
    Ale nawet jeśli nie - to bez znaczenia. Będzie to po prostu jeden z czterech
    w roku dni urlopu na rządanie.

    Jotte

  • 6. Data: 2005-04-05 21:27:58
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d2uvp6$3ma$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@W...pl> pisze:

    > Ale nawet jeśli nie - to bez znaczenia. Będzie to po prostu jeden z
    > czterech w roku dni urlopu na rządanie.
    Aczkolwiek łatwiej go będzie wyegzekwować jako dzień urlopu na Żądanie.
    Przepraszam

    Jotte

  • 7. Data: 2005-04-06 08:11:29
    Od: "Jagoda" <f...@N...poczta.fm>

    Użytkownik "Maciek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Większość firm, które znam robi wolne. Ciekawe jak to będzie ze studentami
    > zaocznymi w sobote i niedziele...

    Sobotnie mam w całości, w niedzielę nie wiem, bo u mnie jest tylko
    piątek-sobota (piątek odwołany).

    Pzdr
    Jagoda

  • 8. Data: 2005-04-06 08:20:03
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    JackyX napisał(a):

    > Pracuję w firmie prywatnej i obawiam się że w piątek nie dadzą nam
    > wolnego. A jak u Was to rozwiązano?

    Duża, "zagraniczna". Wszyscy mają wolne i mają za ten dzień - jeśli
    powinni pracować - zapłacone. Jeśli ktoś mimo wszystko musi przyjść w
    piątek do pracy, to należy mu się za to inny dzień wolny.

    pozdrawiam

    Zbyszek