PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ggy kończy się umowa...

  • 1. Data: 2005-04-05 12:10:32
    Temat: Ggy kończy się umowa...
    Od: "BACIA" <b...@i...pl>

    Witam!
    Mam pytanie do szanownych grupowiczów otóż choruje od dłuzszego czasu tzn
    przebywam na zwolnieniu l-4 ale dokładnie 15 04 konczy mi sie umowa o pracę
    ( z tego co wiem to nieprzedłużą mi jej) a ja będę ciągnac zwolnienie nadal
    bo stan zdrowia katastroficzny i staram się o rentę.
    Ale chodzi mi oto czy po skończeniu sie umowy o pracę płaci wynagrodzenie i
    w jaki % ZUS czy zakład i czy na te samo konto co poprzednio pensja, czy
    nalezy coś zmieniać.Czy ZUS spóźnia sie z wypłatami ?
    Czy tez moje chorobowe nadal płaci zakład ale |ZUS mu zwraca jak to jest|?
    Beata

  • 2. Data: 2005-04-05 12:20:45
    Temat: Re: Ggy kończy się umowa...
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2005 14:10:32 +0200, BACIA <b...@i...pl>
    napisał:

> [...]
    > nalezy coś zmieniać.Czy ZUS spóźnia sie z wypłatami ?
    > Czy tez moje chorobowe nadal płaci zakład ale |ZUS mu zwraca jak to
    Zus przekazem pocztowym do domu.
    Zadzwon do zakladu pracy i poinformuj, ze masz ciaglosc zwolnienia, zeby
    przekazali odnosne dokumenty do zus.
    Nastepne zwolnienia dostarczasz bezposrednio do zus. Spodziewaj sie
    rychlej komisji lekarskiej w zus, ktora zweryfikuje zasadnosc zwolnienia.
    Zycze poprawy zdrowia
    Krzysztof