PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Poznaniu

  • 1. Data: 2005-04-05 13:21:58
    Temat: Praca w Poznaniu
    Od: "x" <x...@x...x.pl>

    Praca w Poznaniu.

    Potrzebna osoba do rozmów telefonicznych z firmami technicznymi. Wymagania:
    własny telefon, umiejętność wyszukiwania adresów firm technicznych oraz
    utrzymywanie codziennych kontaktów z tymi firmami. Zapłacę osobno za telefon
    i osobno za pracę. Praca codziennie rano od 7.00 do 9.00. plus sprawozdanie
    z wykonanych telefonów. Proszę o CV na x...@x...x.pl

  • 2. Data: 2005-04-05 14:12:26
    Temat: Re: Praca w Poznaniu
    Od: "Neox" <n...@n...pl>

    Użytkownik "x" <x...@x...x.pl> napisał w wiadomości
    trza cie chyba do Abuse`a zgłosić :]

    --
    Bartek Łopieński
    GG 4225828

  • 3. Data: 2005-04-05 15:01:36
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Tue, 5 Apr 2005 16:12:26 +0200, Neox <n...@n...pl> napisał:

    > U?ytkownik "x" <x...@x...x.pl> napisa? w wiadomo?ci
    > trza cie chyba do Abuse`a zg?osiae :]

    Ale czy na pewno? :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)

  • 4. Data: 2005-04-05 21:38:19
    Od: Jacek Wojnarowski <z...@g...pl>

    T.Omasz napisał(a):

    > Ale czy na pewno? :)

    ale adres mailowy jest super.. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Wojnarowski

  • 5. Data: 2005-04-06 06:52:52
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Lecz czy na pewno nieprawdziwy? :)

  • 6. Data: 2005-04-06 07:09:04
    Od: "x" <x...@x...x.pl>

    Użytkownik "T.Omasz"

    > Lecz czy na pewno nieprawdziwy? :)

    Coś czuje, że zamieściłem to ogłoszenie w niewłaściwym miejscu. Poradźcie mi
    gdzie jest najlepsza poczytność ogłoszeń o pracę w internecie? Nigdy nie
    dawałem pracy przez internet tylko przez Gazetę Wyborczą. Zarazem dziękuję
    tym, którzy wyrazili zainteresowanie ogłoszeniem.

  • 7. Data: 2005-04-06 07:17:44
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2005 09:09:04 +0200, x <x...@x...x.pl> napisał:

    > U?ytkownik "T.Omasz"

    > Co? czuje, ?e zamie?ci?em to og?oszenie w niew?a?ciwym miejscu.
    > Porad 1/4 cie mi
    > gdzie jest najlepsza poczytno?ae og?osze? o prac? w internecie? Nigdy nie
    > dawa?em pracy przez internet tylko przez Gazet? Wyborcz?. Zarazem
    > dzi?kuj?
    > tym, którzy wyrazili zainteresowanie og?oszeniem.

    My tu sobie dyskutujemy na rtazie, czy Twój adres emailowy jest prawdziwy,
    bo na taki nie wygląda... ale innego nie podałeś.

    Zwróć uwagę na grupy alt.pl.praca.oferowana i pl.praca.oferowana (ale ta
    ostatnia jest moderowana i ogłoszenia na niej muszą spełniać pewne
    warunki. Zobacz:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&selm=slrnd
    4manh.klf.proteus%40ender.elsat.net.pl

  • 8. Data: 2005-04-06 07:24:11
    Od: "x" <x...@x...x.pl>

    Użytkownik "T.Omasz"
    > My tu sobie dyskutujemy na rtazie, czy Twój adres emailowy jest prawdziwy,

    Ja wiem, wszyscy komentują mój adres.Ale gdy Mutlinet zmienił poraz kolejny
    właściciela to pozmieniali nam nazwy kont a ja się na takie zgodziłem, bo
    wyglądało na łatwe do zapamiętania. Mimo woli wyszło trochę odjazdowo i tak
    już zostało.Pozdrawiam