PracaGrupypl.praca.dyskusje › Osiołkowi w żłobu dano ...

  • 31. Data: 2008-07-02 21:35:26
    Temat: Re: Osiołkowi w żłobu dano ...
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:g4go0o$2j4$1@achot.icm.edu.pl...
    > tutaj zobacz: http://www.pracuj.pl/oferty/1265401.html
    No to ja zarobię więcej. Ale ta oferta dotyczy Trójmiasta, a nie Warszawy. Gdy
    poprzednim razem szukałem pracy po tym, jak mała firma w Gdyni, w której
    pracowałem, rozpadła się, uderzyłem do dwóch firm - jednej z Gdyni, drugiej z
    Warszawy. Na początek oczekiwałem 3 tys. na rękę. W Warszawie dostałem bez
    problemu, natomiast w Gdyni okazało się, że i po próbnym nie miałbym co na takie
    pieniądze liczyć.

  • 32. Data: 2008-07-07 08:07:15
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <g45phu$1o7$1@inews.gazeta.pl> jaQbek napisal(a):

    > Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Nie :) Oferty pracy w mojej byłej firmie możesz znaleźć na
    > http://www.bms.com.pl/Kariera.html :)
    > A swoją drogą - jakie firmy, z siedzibą w Warszawie, zajmują się tworzeniem
    > systemów dla banków? Jak narazie wiem o BMS, gdzie pracowałem, Infovide i
    > Betacom

    Chyba Softax.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć