PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w banku a "przywileje"?

  • 1. Data: 2008-06-26 23:07:49
    Temat: Praca w banku a "przywileje"?
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    Witam!

    W wątku "Osiołkowi w żłobu dano...", kolega Adam wypowiedział ciekawą
    tezę, którą nie wiem czy napisał _z_doświadczenia_ czy "od tak" sugerując
    się kwestią stosunku pracownik - pracodawca.

    Chodzi mi tutaj o kwestie pracowników banku a przyznawania kredytów
    mieszkaniowych etc. Czy rzeczywiście w bankach komercyjnych istnieje taka
    możliwość dla pracowników z odpowiednim stażem pracy / stanowiskiem,
    uzyskania "preferencyjnego" kredytu i czy ktoś mógłby to potwierdzić z
    doświadczenia, gdzie tak jest i jak to wygląda.

    Z góry dzięki
    --
    SOCAR

  • 2. Data: 2008-06-26 23:47:01
    Temat: Re: Praca w banku a "przywileje"?
    Od: sz <s...@b...no>

    SOCAR wrote:
    > mieszkaniowych etc. Czy rzeczywiście w bankach komercyjnych istnieje taka
    > możliwość dla pracowników z odpowiednim stażem pracy / stanowiskiem,
    > uzyskania "preferencyjnego" kredytu i czy ktoś mógłby to potwierdzić z

    w poprzedniej pracy tez tak mialem (duza firma IT), wiec chyba w banku
    tym bardziej nalezy sie tego spodziewac :)

  • 3. Data: 2008-06-27 04:59:07
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "SOCAR" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyskania "preferencyjnego" kredytu i czy ktoś mógłby to potwierdzić z
    > doświadczenia, gdzie tak jest i jak to wygląda.
    Mogę narazie powiedzieć tyle, że z racji tego, że jest to właściwie grupa
    kapitałowa, w skład której wchodzi bank, oraz towarzystwo ubezpieczeniowe, jak
    na razie zaproponowali mi:
    - zniżki 50% na wszelkiego rodzaju ubezpieczenia
    - pozycja VIP-a w banku
    Co więcej, to się jeszcze dowiem w trakcie negocjacji

  • 4. Data: 2008-06-27 08:28:13
    Od: "darles" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sz" <s...@b...no> napisał:
    > w poprzedniej pracy tez tak mialem (duza firma IT), wiec chyba w banku tym
    > bardziej nalezy sie tego spodziewac :)

    Moja żona pracowała kilka lat w banku z włoskim kapitałem ale kredyt na
    mieszkanie braliśmy w innym banku, bo poza jakimiś symbolicznym obniżeniem
    marży nie miała innych preferencyjnych warunków. Dodam, że było to jakieś
    3,5 roku temu.

  • 5. Data: 2008-06-27 13:25:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 27 Jun 2008 01:07:49 +0200, SOCAR <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    >uzyskania "preferencyjnego" kredytu i czy ktoś mógłby to potwierdzić z
    >doświadczenia, gdzie tak jest i jak to wygląda.

    A ja mogę z doświadczenia?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 6. Data: 2008-06-27 13:26:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 27 Jun 2008 06:59:07 +0200, "jaQbek" <j...@s...eu> wrote:

> [...]
    >- zniżki 50% na wszelkiego rodzaju ubezpieczenia
    >- pozycja VIP-a w banku
    >Co więcej, to się jeszcze dowiem w trakcie negocjacji

    POżyczka dana pracownikowi to bardzo dobra motywacja do pracy ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-06-27 14:17:45
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    - darmowa karta kredytowa (normalnie 9zł/mies.) limit wydatków 3xmies pensja
    - brak formalności przy ubieganiu się o kredyt ale... trzeba było też i
    dobrze zarabiać (kredyt mieszkaniowy) wiele osób (boję sie powiedzieć że
    wszyscy) brali kredyty u konkurencji bo na tym się profity kończyły.
    - testowanie nowych funkcjonalności bankowości internetowej (nie
    koniecznie to była zaleta :/ w nagrodę dostawało się gadżety)

    To by było na tyle...