PracaGrupypl.praca.dyskusje › Okres wypowiedzenia a nowa praca

  • 1. Data: 2006-11-26 18:27:16
    Temat: Okres wypowiedzenia a nowa praca
    Od: "vitay" <v...@h...com>

    Witam

    Mam 2 tygodniowy okres wypowiedzenia i teraz np. gdybym znalazł nową pracę
    nagle i nowy pracodawca
    powiedziałby mi, że chce mnie zatrudnić a ja bym do nowej pracy mógł przyjść
    za 2 tygodnie to czy nie ma
    jakiegoś zabezpieczenia przed tym, żeby nie okazało się, że jak przyjde do
    niego za 2 tygodnie to
    powie mi, że już zatrudnił kogoś innego??

    Jak to rozwiązać najlepiej?

  • 2. Data: 2006-11-26 19:02:45
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia a nowa praca
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "vitay" <v...@h...com> wrote in news:ekcmg6$839$1@nemesis.news.tpi.pl:

    [...]
    > jakiegoś zabezpieczenia przed tym, żeby nie okazało się, że jak
    > przyjde do niego za 2 tygodnie to
    > powie mi, że już zatrudnił kogoś innego??
    >
    > Jak to rozwiązać najlepiej?

    podpisz umowe dzisiaj z terminem rozpoczecia pracy ustawionym
    na faktyczna date rozpoczecia pracy - co prawda nie spotka sie
    to raczej z przychylnym spojrzeniem nowego pracodawcy, ale da
    Tobie zabezpieczenie;

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2006-11-26 20:44:36
    Od: pawex <pawex{nospam}@o2.pl>

    jest jeszcze coś takiego jak umowa przedwstępna.

    --
    Pawex

    ----------------
    VW MK IV TDI - ATD
    Alan 28 ver.RS39 + WA 27

  • 4. Data: 2006-11-26 23:08:39
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 19:27:16 +0100, vitay <v...@h...com>
    w <ekcmg6$839$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    > niego za 2 tygodnie to
    > powie mi, że już zatrudnił kogoś innego??

    Ależ to trywialne, drogi Watsonie - należy podpisać umowę zanim wypowie
    się pracę u tego pracodawcy, u którego się bieżąco pracuje.
    Ważnym szczegółem umowy jest data, która powinna być po upływie okresu
    wypowiedzenia.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 5. Data: 2006-11-30 21:00:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Xns9887CBCCCF0Eadasiek.podolany.net@127.0.0.1 adasiek

    > podpisz umowe dzisiaj z terminem rozpoczecia pracy ustawionym
    > na faktyczna date rozpoczecia pracy - co prawda nie spotka sie
    > to raczej z przychylnym spojrzeniem nowego pracodawcy
    Dlaczego niby?

    >, ale da
    > Tobie zabezpieczenie;
    Iluzoryczne.