PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista ze średnim wykształceniem

  • 1. Data: 2006-11-26 14:02:12
    Temat: Programista ze średnim wykształceniem
    Od: "Vladimir" <v...@i...pl>

    Witam,
    Jak się zapatrujecie na możliwości zatrudnienia na stanowisku programisty dla
    osoby ze średnim wykształceniem?

    Studia przerwałem z powodów rodzinnych (śmierć bliskiej osoby a co za tym idzie
    totalna deprecha) i finansowych. Teraz jestem jednym z przedstawicieli emigracji
    na Wyspach.

    Mam rok doświadczenia w pracy na w/w stanowisku. Z pracy zrezygnowałem z powodu
    zbyt niskich zarobków (firma, w której pracowałem, traktuje pracowników jak
    niewolników).

    Język angielski na poziomie komunikatywnym, głównie interesuję się .NET. Obecnie
    pracuję nad certyfikatami. Po powrocie do kraju mam zamiar zacząć studia, raczej
    coś związanego z zastosowaniem informatyki w ekonomii.

    Pozdrawiam
    Władek

  • 2. Data: 2006-11-27 10:44:48
    Temat: Re: Programista ze średnim wykształceniem
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Vladimir" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jak się zapatrujecie na możliwości zatrudnienia na stanowisku programisty
    > dla
    > osoby ze średnim wykształceniem?
    Umiejetnosci i doswiadczenie sa wazne - niema takiego papieru ktory
    pozwolilby ci utrzymac sie w pracy,
    jednak kwity niekidy sie przydaja zeby wogole miec szanse pokazac ile sie
    umie (potem gdy w CV jest juz kupa dobrego kwit staje sie zbędny)
    [ciach]

    > Pozdrawiam
    > Władek

    kantor

  • 3. Data: 2006-11-29 10:08:55
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Mam średnie: zawodówka elektryczna i technikum dzienne. Do matury nie
    przystepowałem. Od 10 lat pracuję w IT w tym od 3-ch na stanowisku 100%
    programisty.

    Ze znalezieniem pracy mam teraz zero problemów (co jakiś czas dostaję jakąs
    ofertę). Dwa lata temu po wysłaniu 17 CV dostałem zaproszenie na rozmowę do
    6-ciu firm i propozycję pracy od 4-ch. Ale jestem świadomy, że jadę na
    doświadczeniu, wielu zamkniętych projektach i temu, że mój pierwszy
    pracodawca był rozsądnym człowiekiem i nie zaglądał w papiery, tylko w
    wiedzę. Podejrzewam, że bez doświadczenia i papierów możesz mieć poważne
    problemy ze znalezieniem pracy w IT.