PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa na czas okreslony - kiedy pytac o przedluzenie?

  • 1. Data: 2006-11-26 17:43:42
    Temat: Umowa na czas okreslony - kiedy pytac o przedluzenie?
    Od: ...@...com (Janek)

    Witam, pracuje w pewnej panstwowej firmie jako informatyk i jest to moja
    pierwsza praca - 1/4 etatu (jestem studentem ostaniego roku studiow i mi
    ten etat na obecna chwile bardzo odpowiada:] ) na czas okreslony. Umowa
    jest do konca tego roku, a pracuje od 01.09.2006. Podczas podpisywania
    umowy kadrowa mowila ze po tej umowie na czas okreslony zostanie mi
    przedstawiona oferta na czas nieokreslony jesli tylko sie sprawdze na tym
    stanowisku co jest oczywiscie logiczne.

    Dlatego zwracam sie do was z pytaniem kiedy i do kogo wypada sie udac w
    celu dowiedzenia sie czy umowa zostanie mi przedluzona czy raczej mam juz
    zaczac szukac nowej pracy?

    Dziekuje ewentualne informacje :)