PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie zapodane w Teleekspresie

  • 1. Data: 2003-02-13 16:34:39
    Temat: Ogloszenie zapodane w Teleekspresie
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam :-)

    Ktos moze ogladal? Bylo odczytane jedno z ogloszen jakie gdzies tam sie
    pojawilo:
    :Zatrudnimy dzieci od szesciu miesiecy - wymagana znajomosc dwoch jezykow
    obcych i solidnego doswiadczenia zawodowego" czy jakos tak :-))

    Cos mi sie zdaje, ze takich ogloszen bedzie coraz wiecej ;-D

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2003-02-13 16:44:51
    Temat: Re: Ogloszenie zapodane w Teleekspresie
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Greg" <o...@f...sos.com.pl> wrote in news:b2ghni$d5m$1
    @nemesis.news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > Zatrudnimy dzieci od szesciu miesiecy - wymagana znajomosc dwoch
    > jezykow obcych i solidnego doswiadczenia zawodowego" czy jakos tak :-))

    To nieuwaznie ktos ogladal. To doswiadczenie itd. Orlos dopowiedzial jako zart.
    Zreszta -
    to byla chyba zwykla literowka z podrzednej gazety i nie ma sie czym podniecac.

    Pokazywalem kiedys skan z ostatniej strony ktorejs GW - Praca ? :-) To jest dopiero
    "power".

    http://www.skrzyp.neostrada.pl/ogloszenie.jpg

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-13 16:51:38
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Greg! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > obcych i solidnego doswiadczenia zawodowego" czy jakos tak :-))
    >
    > Cos mi sie zdaje, ze takich ogloszen bedzie coraz wiecej ;-D

    A mi sie zdaje, ze cos nieuwaznie ogladales ten Teleexpress :)
    Ogloszenie bylo mniej wiecej takie:
    "Firma/biuro zatrudni dzieci od szesciu miesiecy" (czy lat juz nie
    pamietam).

    A komentarz, ktory padl z ust Orlosia, mowil wlasnie, ze oprocz tego
    wymagana jest jeszcze "znajomosc dwoch jezykow obcych i solidnego
    doswiadczenia zawodowego". Ale byl to juz tylko komentarz dziennikarza,
    calkiem niezlego w tym co robi z reszta.
    A tresc ogloszenia... no coz, wydaje mi sie po prostu pomylka osoby
    odpowiedzialnej za zamieszczanie ogloszen w gazecie. Ale cholera wie.

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 4. Data: 2003-02-13 18:12:16
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    "MucK" w news:b2gied$a9g$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > A mi sie zdaje, ze cos nieuwaznie ogladales ten
    > Teleexpress :)

    Czytalem akurat posty na newsach - telewizor mam za plecami. Tak mi sie
    akurat o uszy obilo :-)

    > A komentarz, ktory padl z ust Orlosia, mowil wlasnie,
    > ze oprocz tego wymagana jest jeszcze "znajomosc
    > dwoch jezykow obcych i solidnego doswiadczenia
    > zawodowego".

    No przeciez pisalem ;-)

    > A tresc ogloszenia... no coz, wydaje mi sie po prostu
    > pomylka osoby odpowiedzialnej za zamieszczanie
    > ogloszen w gazecie. Ale cholera wie.

    Mnie sie nie wydaje. Przeciez to niemozliwe aby swiat az tak zwariowal.
    Japacyk-pajacyk i tyle :-)

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 5. Data: 2003-02-13 19:31:20
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    [cut]
    > Pokazywalem kiedys skan z ostatniej strony ktorejs GW - Praca ? :-) To
> [...]

    yea...power niesamowity :) mag inzynier :) kurcze... to musi byc magia :)

    pozdrowienia
    Ula

  • 6. Data: 2003-02-13 20:28:36
    Od: "GreG" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Pokazywalem kiedys skan z ostatniej strony ktorejs GW - Praca ? :-) To jest
    dopiero
    > "power".
    > http://www.skrzyp.neostrada.pl/ogloszenie.jpg

    Piekne... :)))))
    Masz wiecej ?

    GreG

  • 7. Data: 2003-02-13 20:49:55
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "GreG" <g...@N...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Piekne... :)))))
    > Masz wiecej ?

    Nie, jak dotad trafilem tylko na jedno takie w GW i zeskanowalem :-) Ortografia
    niezla :-)

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-02-17 13:47:16
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 13 lut 2003, "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > yea...power niesamowity :) mag inzynier :) kurcze... to musi byc
    > magia :)

    A tam. Szukaja inzyniera-magazyniera i tyle, a ludziska sie czepiaja;)

    Pozdr. Shrek.

  • 9. Data: 2003-02-17 15:03:14
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Greg <o...@f...sos.com.pl> napisał(a):

> [...]
    > obcych i solidnego doswiadczenia zawodowego" czy jakos tak :-))
    >
    > Cos mi sie zdaje, ze takich ogloszen bedzie coraz wiecej ;-D

    Sześć miesięcy liczone od momentu narodzin czy zapłodnienia ?