PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie pracy przez pracownika

  • 1. Data: 2003-02-13 13:14:32
    Temat: wypowiedzenie pracy przez pracownika
    Od: "Designer" <d...@o...pl>

    Pracuje w firmie około 2.5 roku. Mam umowę na czas nieokreślony. O ile się
    orientuje, przysługuje mi miesięczny okres wypowiedzenia obejmujący następny
    pełny miesiąc.
    Mam pytanie dotyczące wręczenia wypowiedzenia, czy mogę to zrobić ostatniego
    dnia lutego, aby 31 marca zakończyć okres wypowiedzenia, czy też muszę
    zrobić to wcześniej?
    Czy wypowiedzenie musi zawierać jakieś wstawki prawne, czy wystarczy "z
    dniem 28.02.2003 wypowiadam umowę o pracę" plus nagłówki i podpis?
    Za odpowiedź z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2003-02-13 14:26:02
    Temat: Re: wypowiedzenie pracy przez pracownika
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "Designer" <d...@o...pl> wrote in message news:b2g5oe$6ou$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Czy wypowiedzenie musi zawierać jakieś wstawki prawne, czy wystarczy "z
    > dniem 28.02.2003 wypowiadam umowę o pracę" plus nagłówki i podpis?

    Możesz złożyć już dziasiaj, z dzisiejszą datą. Tak czy siak wypowiedzenie
    skutkuje od 31 marca.

    Andrzej

  • 3. Data: 2003-02-13 17:17:33
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam.Przykład treści.
    Wypowiadam umowę o pracę zawartą w dniu np.15 września 2000 r z zachowaniem
    jedno miesięcznego okresu wypowiedzenia który upłynie w dniu 31 marca 2003 r.
    Najpóźniej musisz złożyć w dniu 28.02.br. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-02-13 21:50:29
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 13 Feb 2003 22:51:01 +0100, "Bartek"
    <b...@w...pl> zakodował:

    >ale moge sie mylic.

    I skorzystałeś z tego prawa ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-02-13 21:51:01
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Designer" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pracuje w firmie około 2.5 roku. Mam umowę na czas nieokreślony. O ile się
    > orientuje, przysługuje mi miesięczny okres wypowiedzenia obejmujący
    następny

    a nie 3 miesiace? zdaje sie ze jak sie pracuje ponad 2 lata to sa to 3
    miesiace...
    ale moge sie mylic.

    bartek