PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgloszenie zapodane w Teleekspresie › Re: Ogloszenie zapodane w Teleekspresie
    From: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogloszenie zapodane w Teleekspresie
    Date: Thu, 13 Feb 2003 16:51:38 +0000 (UTC)

    Heya Greg! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > Ktos moze ogladal? Bylo odczytane jedno z ogloszen jakie gdzies tam sie
    > pojawilo:
    >:Zatrudnimy dzieci od szesciu miesiecy - wymagana znajomosc dwoch jezykow
    > obcych i solidnego doswiadczenia zawodowego" czy jakos tak :-))
    >
    > Cos mi sie zdaje, ze takich ogloszen bedzie coraz wiecej ;-D

    A mi sie zdaje, ze cos nieuwaznie ogladales ten Teleexpress :)
    Ogloszenie bylo mniej wiecej takie:
    "Firma/biuro zatrudni dzieci od szesciu miesiecy" (czy lat juz nie
    pamietam).

    A komentarz, ktory padl z ust Orlosia, mowil wlasnie, ze oprocz tego
    wymagana jest jeszcze "znajomosc dwoch jezykow obcych i solidnego
    doswiadczenia zawodowego". Ale byl to juz tylko komentarz dziennikarza,
    calkiem niezlego w tym co robi z reszta.
    A tresc ogloszenia... no coz, wydaje mi sie po prostu pomylka osoby
    odpowiedzialnej za zamieszczanie ogloszen w gazecie. Ale cholera wie.

    --
    Best regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl