PracaGrupypl.praca.dyskusje › placa automatyka

  • 1. Data: 2003-02-13 14:42:59
    Temat: placa automatyka
    Od: Tadeusz Studnik <t...@w...pl>

    Na jaką pensje może realnie liczyć inż. automatyk po studiach
    ze słabą znajomościa języka angielskiego? Umiejętność
    programowania sterowników PLC i gotowość do wyjazdów
    równierz zagranicznych. Województwo śląskie.

    Pozdrawiam,
    Tadeusz Studnik

  • 2. Data: 2003-02-15 10:15:11
    Temat: Re: placa automatyka
    Od: "szpunt" <w...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Studnik" napisał w wiadomości
    > Na jaką pensje może realnie liczyć inż. automatyk po studiach
    > ze słabą znajomościa języka angielskiego? Umiejętność
    > programowania sterowników PLC i gotowość do wyjazdów
    > równierz zagranicznych. Województwo śląskie.

    od 1000 do 10000 zlotych brutto
    mysle jednak, ze realnie mozesz szukac za 1500 zlotych brutto

    --
    szpunt

  • 3. Data: 2003-02-17 07:01:35
    Od: "news.lublin.pl" <m...@p...onet.pl>

    Wszystko, zależy od tego na jaką firmę trafisz. Polskie firmy - we
    wschodniej Polsce- płacą ok.2200-2500zł brutto (w tym administracja
    sytemu + dyżury domowe 24h "świątek -piątek") + "odsyp" ze zleceń -
    jeśli oczywiście dopchasz się do realizacji jakiegoś zlecenia.
    Mam kolegą pracującego u "krzyżaków" we Wrocławiu - Pheniks - nie
    narzeka, pomimo tego, że nic nie wdraża - tylko prezentuje.

    Pozdrawiam Marek