PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenie skierowane na pl.praca.oferowana sie nie ukazalo - dlaczego?

  • 1. Data: 2004-05-24 19:33:17
    Temat: Ogloszenie skierowane na pl.praca.oferowana sie nie ukazalo - dlaczego?
    Od: Tomasz Skalczynski <t...@s...com>

    Szanowni Panstwo,

    Uprzejmie prosze o wskazowke / informacje, dlaczego ponizsze ogloszenie (pod
    stopka listu) nie ukazalo sie (bylo zgloszone w sobote). Przechodzac po liscie
    punktow FAQ wydaje mi sie, ze spelnione sa wszystkie. Wyslalem list z prosba o
    informacje na adres 'p...@h...pl' (taki adres jest podany na stronie FAQ), ale nie
    otrzymalem odpowiedzi. Z tego tez wzgledu kieruje moja prosbe na to forum.

    Zycze milego wieczoru,
    Z powazaniem,

    Tomasz Skalczynski
    ---
    Skalczyński Nagrodzki sc
    ul. Wilcza 14A/21B
    00-532 Warszawa
    tel./fax: (22) 629 33 95
    tel. kom.: 0-501-71-44-97
    e-mail: t...@s...com
    www: sncube.com
    ---

    Temat: Programista Java, praca zdalna

    Zajmujemy sie budowa systemow informatycznych. Zaprojektowalismy i zbudowalismy
    m.in. takie rozwiazania jak: NetSprint.pl, Esentia.pl, Merlin.pl, Plagiat.pl.
    Szczegolowe dane dot. naszej firmy zamieszczone sa na stronach WWW.SNCUBE.COM

    W czerwcu rozpoczyna sie faza developmentu w jednym z naszych projektow. W zwiazku
    z tym poszukujemy wspolpracownika o profilu podanym ponizej.

    Zakres obowiazkow:
    - tworzenie kodu w oparciu o przygotowana dokumentacje,
    - tworzenie dokumentacji,
    - testowanie oprogramowania,

    Wymagania:
    - UCZCIWOSC, ODPOWIEDZIALNOSC, ZDROWY ROZSADEK, INSTYNKT WALKI, SUMIENNOSC,
    - doswiadczenie w programowaniu w jezyku Java (servlety + EJB + Swing),
    - znajomosc relacyjnych baz danych (Oracle),
    - znajomosc technik dokumentacyjnych (diagramy ERD, diagramy przeplywu danych),
    - znajomosc HTML,
    - znajomosc jezyka angielskiego,
    - doswiadczenie w programowaniu w jezyku C++ bedzie atutem,
    - doswiadczenie w programowaniu w jezyku PL/SQL i Oracle Forms bedzie atutem (inny
    projekt)

    Tryb wspolpracy:
    - rozliczenie w formie umowy o przeniesienie praw autorskich do stworzonych
    rozwiazan,
    - codzienne raportowanie statusu prac za posrednictwem e-mail,
    - spotkanie projektowe raz na dwa tygodnie (w siedzibie naszej Firmy).

    Projekt bedzie realizowany w technologii Java (servlety, Swing, EJB) i Oracle
    (serwer SQL). Dokumentacja tworzona bedzie w UML oraz w konwencji CASE*Method
    (diagramy ERD, diagramy DFD).
    Zarys harmonogramu projektu:
    - DEVELOPMENT -- od 1 czerwca 2004 do 31 sierpnia 2004,
    - TESTY i POPRAWKI -- od 1 wrzesnia 2004 do 15 grudnia 2004.

    Zainteresowanych uprzejmie prosze o przeslanie (e-mail) CV ze szczegolnym naciskiem
    na doswiadczenia w wymienionych wyzej technologiach. Adres do korespondencji ponizej:

    Skalczyński Nagrodzki sc
    ul. Wilcza 14A/21B
    00-532 Warszawa

    e-mail: t...@s...com
    www: sncube.com

  • 2. Data: 2004-05-24 21:09:39
    Od: "exp" <e...@o...pl>

    moim zdaniem to oferta pracy... raczej na pl.praca.oferowana

    pozdrawiam ...

    Użytkownik "Tomasz Skalczynski" <t...@s...com> napisał w
    wiadomości news:20040524213317.2dfabe0f.tskalczynski@sncube.com

  • 3. Data: 2004-05-24 21:32:57
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-24 23:09, osoba przedstawiająca się jako "exp" napisała co
    następuje:

    > moim zdaniem to oferta pracy... raczej na pl.praca.oferowana

    3 uwagi

    1. odpowiada się pod postem
    2. po kiego grzyba zacytowałeś całą treść postu przedpiścy skoro jak sam
    stwierdzasz to nie ta grupa?
    3. zanim o czyms podyskutujesz - przeczytaj to - to często pomaga
    zrozumieć :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-05-25 04:11:37
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    exp <e...@o...pl> zapodał(a):

    > moim zdaniem to oferta pracy... raczej na pl.praca.oferowana
    [...]

    Ja w sumię sądzę, że to oferta pracy.

    ps. jak widać też nie czytam, zanim odpowiem...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-05-25 08:07:37
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    jak zwykle komentarze bez sensu
    nic nie wyjasniaja a probuja ublizyc

    wszystkich, ktorzy uprawiaja filozofowanie w najgorszym slowa znaczeniu -
    zamiast pomoc
    wpisuje na prywatna liste osob umyslowo ociezalych :-D
    bo co wiecej mozna zrobic

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-05-25 08:22:20
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

    Użytkownik "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> napisał w wiadomości
    > wszystkich, ktorzy uprawiaja filozofowanie w najgorszym slowa znaczeniu -
    > zamiast pomoc
    > wpisuje na prywatna liste osob umyslowo ociezalych :-D
    > bo co wiecej mozna zrobic

    Wpisz siebie rowniez, bo niczym sie nie odrozniasz.
    A do autora postu - sprawdz kodowanie ogloszenia, albo wyrzuc wszystkie
    pliterki.

    m.

  • 7. Data: 2004-05-25 09:48:34
    Od: "Maciek Marchewczyk" <s...@s...com>

> [...]
    > zamiast pomoc
    > wpisuje na prywatna liste osob umyslowo ociezalych :-D

    mam silne wrazenie, ze uczestnicze w debacie w polskim Sejmie :))))
    Sliczne, te kolejne uwagi ;))
    MM

  • 8. Data: 2004-05-25 17:30:20
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-25 10:07, osoba przedstawiająca się jako "Janek" napisała
    co następuje:

    > jak zwykle komentarze bez sensu
    > nic nie wyjasniaja a probuja ublizyc

    Przemek miał rację niestety :( Czytanie ze zrozumieniem to bardzo rzadka
    cecha.
    Zauważ że komentowałem post exp-a i do tego posta w 100% odnosiła się
    moja wypowiedź.
    Ciekaw jestem, w którym miejscu miała ona ubliżyć?
    W tym że zwróciłem mu uwagę że w usenecie przestrzega się pewnych zasad
    pisząc posty czy w tym że założyłem fakt że nie przeczytał postu, który
    komentował bo wysłał Tomasza na p.p.o. a on przecież właśnie zwrócił się
    tu z pytaniem czemu na p.p.o. tego nie było bo już wysłał 2 dni temu i
    dwie serie się pojawiły a jego nie.
    Więc racz dociążyć trochę _swój_ umysł i zejdź z chmur na ziemię.

    _ _ _

  • 9. Data: 2004-05-25 18:14:33
    Od: Tomasz Skalczynski <t...@s...com>

    Szanowni Panowie,

    Udalo sie -- ogloszenie sie pojawilo, moderator udzielil wskazowek.

    Dziekuje za Panow udzial w sprawie :)

    Zycze milego dnia,
    Z powazaniem,

    Tomasz Skalczynski
    ---
    Skalczyński Nagrodzki sc
    ul. Wilcza 14A/21B
    00-532 Warszawa
    tel./fax: (22) 629 33 95
    tel. kom.: 0-501-71-44-97
    e-mail: t...@s...com
    www: sncube.com

    Esentia.pl - największy wybór najlepszych kosmetyków
    http://esentia.pl/
    NetSprint.pl - najlepsza polska wyszukiwarka
    http://netsprint.pl/
    Plagiat.pl - najskuteczniejszy system antyplagiatowy
    http://plagiat.pl/

    -[ Replied message below ]--------------------

    -[ Replied message end ]----------------------