PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia telemarketerów w Krakowie?

  • 1. Data: 2004-05-24 11:54:46
    Temat: Szkolenia telemarketerów w Krakowie?
    Od: "Leszek..Pawlisz" <l...@p...pl>

    Witam

    Czy w Krakowie lub niedalekiej okolicy sa organizowane
    jakies szkolenia dla telemarketerow? Interesuje mnie w miare
    profesjonalne szkolenie, a nie tylko takie, zeby sie nazywalo.

    Ogolnie celem nie jest szkolenie. Poszukuje skutecznego
    telemarketera - nie do stricte sprzedazy, ale glownie do
    umawiania spotkan. W jaki sposob mozna kogos takiego
    znalezc w Krakowie? Prosze nie pisac o ogloszeniach na
    grupe, do gazet itd, bo to wiem. Chodzi mi o metody
    bardziej... niekonwencjonalne :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Pawlisz, Kraków