PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granica... jak?

  • 1. Data: 2004-05-24 15:37:38
    Temat: Praca za granica... jak?
    Od: "HardwireD" <h...@N...pl>

    Witam
    Mam juz dosc szukania pracy w pl. szukam szukam , i guwno :( a jak juz
    znajde to znowu nie chca wyplacac itp :(
    Pomyslalem ze najwyzszy czas wyjechac z tego kraju. I tu rodzi sie problem:
    jak znalezc prace za granica? Nie szukam pracy niewiadomo jakiej, moze byc
    nawet sezonowa. zadowole sie tysiacem euro spokojnie. Jakies rady jak i
    gdzie szukac ?

    mam wyksztalcenie srednie , z zawodu/wyksztalcenia jestem elektronikiem i
    informatykiem ale to chyba nie ma najmniejszego znaczenia bo watpie zebym
    znalazl taka prace za granica...

    z gory dzieki za jakies rady
    pozdro
    --

    HardwireD - R320s & R520m user

  • 2. Data: 2004-05-24 15:54:09
    Temat: Re: Praca za granica... jak?
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > mam wyksztalcenie srednie , z zawodu/wyksztalcenia jestem elektronikiem i
    > informatykiem ale to chyba nie ma najmniejszego znaczenia bo watpie zebym
    > znalazl taka prace za granica...

    ja tez, i znalazlem "taka prace" w Niemczech

    zacznij od zweryfikowania swojej znajomosci jezykow obcych. Potem szybki
    skok na

    http://jobs.altavista.de
    http://www.stellenanzeigen.de
    http://www.jobpilot.de
    http://www.it-jobs.de
    http://www.stepstone.de
    http://www.monster.de
    http://www.dis-ag.de
    http://www.jobscout24.de
    http://www.jobuniverse.de
    http://www.stellenmarkt.de/
    http://www.mamas.de/
    http://www.horizont.net/jobs/stellenmarkt/
    http://www.jobrobot.de/
    http://jobas.randstad.de/mitarbeiter/mit_f.htm
    http://www.heise.de/fastbin/heisejobs/anzeige_suchen
    .pl?sid=d27ecc4b95cd00db7ac77a5582e78ecc
    http://www.gulp.de/
    http://www.it-stellenmarkt.de/
    http://cebit.career-online.de/

    To te dotyczace Niemiec, jezeli myslisz o innych krajach to w kazdym
    znajdziesz ich odpowiedniki takie jak www.monster.co.uk, www.jobs.co.uk, itp

    Pracodawca zagraniczny bardziej niz na to co studiowales patrzy na to co
    umiesz. Sadza Cie przed jakims laboratorium (pare komputerow, switchy itp,
    ewentualnie stacja z narzedziami programistycznimi) i kaze Ci cos zrobic
    (albo wiecej cosiow)

    Zycze powodzenia.

    F.M.T (od ponad dwoch lat na emigracji)

  • 3. Data: 2004-05-24 15:54:49
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "HardwireD" <h...@N...pl> wrote in

    > Mam juz dosc szukania pracy w pl. szukam szukam , i guwno :(

    Pisownia! Ksiazek sie nie chce czytac? :)

    > jakiej, moze byc nawet sezonowa. zadowole sie tysiacem euro spokojnie.

    600 euro dostaje Brazylijczyk w pieknym kraju Hiszpania. Mowi juz po
    portugalsku, wiec ma na skroty. Kolumbijczyk mowi juz po hiszpansku a moze
    szukac 5 lat i wiecej.

    > Jakies rady jak i gdzie szukac ?

    Moze na poczatek okresl sie co chcesz robic. Na teraz mozesz sie zalapac do
    zbioru warzyw/owocow i marnych warunkow socjalnych. Chcesz cos wiecej ucz
    sie jezykow - kilku..

    /silver

  • 4. Data: 2004-05-24 16:55:25
    Od: "HardwireD" <h...@N...pl>

    > Pisownia! Ksiazek sie nie chce czytac? :)

    :-)

    > zbioru warzyw/owocow i marnych warunkow socjalnych. Chcesz cos wiecej ucz
    > sie jezykow - kilku..

    moze byc i nawet taka jak mowisz. angielski perfect znam.

  • 5. Data: 2004-05-24 20:55:05
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-24 18:55, osoba przedstawiająca się jako "HardwireD"
    napisała co następuje:

    > moze byc i nawet taka jak mowisz. angielski perfect znam.

    Na eures-ie http://42.pl/url/53r jest kilkadziesiąt tysięcy ofert z
    całej europy.
    Udało mi się w końcy wejść :)
    Może tam coś znajdziesz.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 6. Data: 2004-05-25 06:36:31
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "HardwireD" <h...@N...pl> napisał w wiadomości

    > :-)

    > moze byc i nawet taka jak mowisz. angielski perfect znam.

    Wejdż na www.praca.gov.pl do 'pośrednictwo pracy - Agencje pośrednictwa do
    pracy za granicą".
    To jest rejestr polskich firm mogących _legalnie_ (a to znaczy bezpłatnie)
    świadczyć takie usługi - skontaktuj się z nim.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl