PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ogloszenia w Wyborczej

  • 1. Data: 2004-11-25 13:27:27
    Temat: Ogloszenia w Wyborczej
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

    Zobaczcie do jakiej paranoi doprowadza GW chec emitowania jak najwiekszej
    ilosci ogloszen. Ponawiaja ogloszenia tyle razy, ze w koncu data emisji
    ogloszenia przypada na miesiac PO terminie przyjmowania zgloszen:

    http://www.aaaby.pl/praca/300,46868,,,,18738595,Prac
    a_Findery_WSZ,.html?k=xx_18738595&b=Praca&lp=2

    http://tinyurl.com/6ovru

  • 2. Data: 2004-11-25 13:32:25
    Temat: Re: Ogloszenia w Wyborczej
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > Zobaczcie do jakiej paranoi doprowadza GW chec emitowania jak najwiekszej
    > ilosci ogloszen. Ponawiaja ogloszenia tyle razy, ze w koncu data emisji
    > ogloszenia przypada na miesiac PO terminie przyjmowania zgloszen:

    <ciach>

    za kazde ogloszenie i przedluzona emisje placi klient. wiec jak firma
    zaplaci to emisja bedzie przedluzona. nieaktualnosc ogloszen to wina
    piszacego ogloszenie, ktory z lenistwa lub roztargnienia nie raczy sprawdzic
    jego tresci przed przedluzeniem terminu emisji ogloszenia, a nie GW, ktora
    tylko kasuje pieniadze za ogloszenia klientow.

    pzdr.

    K.

  • 3. Data: 2004-11-25 13:44:19
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

> [...]
    > sprawdzic jego tresci przed przedluzeniem terminu emisji ogloszenia, a nie
    > GW, ktora tylko kasuje pieniadze za ogloszenia klientow.

    No nie wiem. Klienci licza sie z kasa i raczej nie beda placici za cos, co
    im nie potrzebne.

  • 4. Data: 2004-11-25 13:48:55
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    > No nie wiem. Klienci licza sie z kasa i raczej nie beda placici za cos, co
    > im nie potrzebne.

    Nie udalo sie znalezc pracownika w terminie, wiec klient przedluza
    ogloszenie nie pamietajac, ze napisal w nim termin. Przy nadal obecnym
    platnym ogloszeniu i minionym terminie jest sens dzwonic i pytac, czy jest
    aktualne, jesli ktos rozwaza zgloszenie sie. BTW to jest jakies doradztwo
    personalne - tego typu firma nie powinna popelniac takiego bledu.

    I.

  • 5. Data: 2004-11-25 14:00:14
    Od: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>

> [...]
    > aktualne, jesli ktos rozwaza zgloszenie sie. BTW to jest jakies doradztwo
    > personalne - tego typu firma nie powinna popelniac takiego bledu.

    Wrzucilem to, bo ogolnie zauwazylem, ze od jakiegos czasu ogloszenia na
    portalu Gazety zaczely sie mnozyc jak kroliki. Jeszcze pare miesiecy temu
    bylo 100-150 na Mazowieckie w poniedzialek, a potem pustka. Nagla cos
    zaskoczylo i codziennie mam 100 nowych. To, w polaczeniu z zamieszczaniem
    przeterminowanych ogloszen, zrodzilo we mnie podejrzenie, ze w ten sposob
    poprawaiaja swoj wizerunek jako najbogatszego w ogloszenie portalu.

  • 6. Data: 2004-11-25 14:45:28
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

> [...]
    > przeterminowanych ogloszen, zrodzilo we mnie podejrzenie, ze w ten sposob
    > poprawaiaja swoj wizerunek jako najbogatszego w ogloszenie portalu.

    A sa tam ogl. ktorych nie ma w papierowej wersji gazety?

    GW jest przereklamowana. Bardzo mnie denerwuje, ze nie ingeruja w segregacje
    ogloszen tak, by bylo to czytelne i wygodne dla szukajacego (wszystkie MLMy,
    jesli juz musza byc, niech beda w dziale "Praca dodatkowa", ktory jest
    prawie zupelnie pusty, a ogloszen o pracy na sex czatach powinni w ogole nie
    drukowac - nie straciliby na tym za wiele kasy, a na wizerunku by zyskali.)
    BTW nie znam serwisu, ktory by czytelnie segregowal ogloszenia tak, by
    wybierajac z menu jakas branze miec pewnosc, ze nie trafi sie na ogloszenia
    inne niz te, o ktore chodzi (ph zwykle), i czuc sie bezpiecznie, ze
    wszystkie na temat sie widzialo i nie zostaly zagubione gdzies w innych
    dzialach. Zwykle trzeba kazac wyswietlac wszystko z regionu i tracic czas na
    czytanie rzeczy nie zwiazanych z zainteresowaniami. Portale HR jeszcze nie
    zrozumialy, ze choc placa im pracodawcy, ich sukces zalezy w duzej mierze od
    komfortu zapewnianego przez nich osobom szukajacym pracy.

    Na Sieci polecam http://www.epuls.praca.gov.pl/. Jak na ppo :) - informacje
    o formie zatrudnienia i systemie wynagrodzen, w wiekszosci przypadkow
    czytelny kontakt z imiennym namiarem na osobe, aktualizacja co godzine, bez
    spamu i wbrew powszechnemu mniemaniu ogloszen z wyzszej polki niz
    sprzataczka i mechanik tez troche jest.

    I.

  • 7. Data: 2004-11-25 14:49:58
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bez
    > spamu i wbrew powszechnemu mniemaniu ogloszen z wyzszej polki niz

    Wow, ktos nawet szuka przez PUP prezesa zarzadu :)
    http://www.epuls.praca.gov.pl/index.php?apl=gl&p=prz
    egladaj&row_id=78

    I.

  • 8. Data: 2004-11-25 17:04:53
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-25, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > czytanie rzeczy nie zwiazanych z zainteresowaniami. Portale HR jeszcze nie
    > zrozumialy, ze choc placa im pracodawcy, ich sukces zalezy w duzej mierze od
    > komfortu zapewnianego przez nich osobom szukajacym pracy.
    E tam. Jak długo sytuacja wygląda tak, że to ludzie desperacko szukają
    pracy, a nie pracodawcom zależy na tym, żeby znaleźć dobrego pracownika
    to będzie miszmasz. No i przy zmianie pracy czyta się poniedziałkową
    wyborczą od deski do deski. Jajo można znieść.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Życie to życie - podobnie, jakbyś zamawiał konserwę w sklepie
    wysyłkowym - nigdy nie wiesz, czego się spodziewać :)

  • 9. Data: 2004-11-25 20:17:13
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to będzie miszmasz. No i przy zmianie pracy czyta się poniedziałkową
    > wyborczą od deski do deski. Jajo można znieść.

    To powinnam zaczac gdakac :D - sledze Wyborcza i kilka innych rzeczy dla
    bycia na biezaco odnosnie tego, co sie dzieje na rynku pracy. Ale Wyborcza
    czyta mi sie najciezej, zwlaszcza ogloszenia drobne.

    Z informacja jest balagan. Wiekszosc ogloszen sie nie pojawia nigdy w
    prasie. Firmy nie chca ich dawac do prasy i innych publicznych miejsc ze
    wzgledu na to, ze nie chca miec skarania boskiego z dwoma setkami cefalek, z
    ktorych 80% nie spelnia wymagan (plaga zdesperowanych ludkow, ktorzy
    wysylaja kilkadziesiat CV dziennie zupelnie bez sensu zakladajac, ze
    wymagania w ogloszeniu sa na wyrost - albo tez duzo spelniajacych wymagania,
    ale nie wiadomo, kto z nich jest naprawde dobry i meka z przeprowadzaniem
    rozmow) - wola osoby z polecenia, zwlaszcza tam, gdzie licza sie soft
    skills, a to wiekszosc zawodow. Osoby z polecenia to nie zawsze te
    najlepsze, bo pula znajomych i znajomych znajomych jest ograniczona, ale
    coraz wiecej malych firm bez wyspecjalizowanych dzialow HR po jednej
    gazetowej rekrutacji stwierdza z frustracja "nigdy wiecej" - zwlaszcza jak
    rekrutacja dotyczy czegos, na co przychodzi mnostwo cv, typu studia wyzsze,
    jezyk angielski, obsluga Office'a, prowadzenie biura.

    Mowiac prosto, niektorzy zaczynaja sie chowac przed zdesperowanym tlumem ;/
    i nikomu nie wychodzi to na dobre.

    I.

  • 10. Data: 2004-11-25 20:24:34
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-11-25, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > To powinnam zaczac gdakac :D - sledze Wyborcza i kilka innych rzeczy dla
    > bycia na biezaco odnosnie tego, co sie dzieje na rynku pracy. Ale Wyborcza
    > czyta mi sie najciezej, zwlaszcza ogloszenia drobne.
    Tobie za to płacą :) Jak dwa lata temu miałem kłopoty ze znalezieniem pracy
    to moja kobieta była bardziej zdesperowana niż ja i ona czytała te
    ogłoszenia :) A w końcu pracę i tak znalazłem przez znajomych.

    > Osoby z polecenia to nie zawsze te najlepsze, bo pula znajomych
    > i znajomych znajomych jest ograniczona,
    Dlatego należy rozszerzać krąg znajomych. Choćby na wypadek konieczności
    szukania pracy.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Gdyby Pani nie skakała, to by kabli nie wyrwała.
    /z pamiętnika administratora/