PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgloszenia w Wyborczej › Re: Ogloszenia w Wyborczej
    From: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogloszenia w Wyborczej
    Date: Thu, 25 Nov 2004 14:00:14 GMT

    > Nie udalo sie znalezc pracownika w terminie, wiec klient przedluza
    > ogloszenie nie pamietajac, ze napisal w nim termin. Przy nadal obecnym
    > platnym ogloszeniu i minionym terminie jest sens dzwonic i pytac, czy jest
    > aktualne, jesli ktos rozwaza zgloszenie sie. BTW to jest jakies doradztwo
    > personalne - tego typu firma nie powinna popelniac takiego bledu.

    Wrzucilem to, bo ogolnie zauwazylem, ze od jakiegos czasu ogloszenia na
    portalu Gazety zaczely sie mnozyc jak kroliki. Jeszcze pare miesiecy temu
    bylo 100-150 na Mazowieckie w poniedzialek, a potem pustka. Nagla cos
    zaskoczylo i codziennie mam 100 nowych. To, w polaczeniu z zamieszczaniem
    przeterminowanych ogloszen, zrodzilo we mnie podejrzenie, ze w ten sposob
    poprawaiaja swoj wizerunek jako najbogatszego w ogloszenie portalu.