PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obliczanie wynagrodzenia za urlop !!!!

  • 1. Data: 2003-11-07 08:02:47
    Temat: Obliczanie wynagrodzenia za urlop !!!!
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Witam !!!

    Zwracam sie z nastepujaca prosba mianowicie jestem zatrudniony na podstawie
    umowy o prace na czas nieokreslony w wymiarze pelnego etatu z tzw stawka
    miesieczna w wys 1350,00 zł.
    Jak oblicza sie wynagrodzenie za urlop , ewentualnie jak oblicza sie
    wynagrodzenia za jeden dzien pracy ( pracodaca dzieli wysokosc wynagrodzenia
    tzn 1350 zl przez wszystkie dni miesiaca 30 lub 31 dni )???
    Prosze o wykladnie przepisow jak w tym wypadku ma byc obliczony urlop.

    Pozd Andrzej

  • 2. Data: 2003-11-07 09:15:01
    Temat: Re: Obliczanie wynagrodzenia za urlop !!!!
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 7 Nov 2003 09:02:47 +0100, "Dexter" <g...@o...pl>
    zakodował:

    >Prosze o wykladnie przepisow jak w tym wypadku ma byc obliczony urlop.

    Rozporzadzenie w sprawie szczegolowych zasad udzielania urlopu
    wypoczynkowego, ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu
    oraz ekwiwalentu pienieznego za urlop.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-07 10:24:38
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Rozporzadzenie w sprawie szczegolowych zasad udzielania urlopu
    > wypoczynkowego, ustalania i wyplacania wynagrodzenia za czas urlopu

    Prosze i jakis link bo na googlach nie moge znalezdz ( chyba ze zle
    wpisuje )

    Pozd Andrzej

  • 4. Data: 2003-11-07 10:58:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 7 Nov 2003 11:24:38 +0100, "Dexter" <g...@o...pl>
    zakodował:

    >Prosze i jakis link bo na googlach nie moge znalezdz ( chyba ze zle
    >wpisuje )

    http://www.google.pl/search?q=%22sprawie+szczeg%C3%B
    3%C5%82owych+zasad+udzielania+urlopu%22&ie=UTF-8&oe=
    UTF-8&hl=pl&lr=

    I oczywiście sejm.gov.pl

    --
    Pozdrawiam,