PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak Odbierasz "Praca Umowa o Dzieło" ? ? ?

  • 1. Data: 2003-11-06 22:39:06
    Temat: Jak Odbierasz "Praca Umowa o Dzieło" ? ? ?
    Od: "P.W. L-NET" <b...@W...com>

    Witam Serdecznie!

    Jak odbierasz Praca "Umowa o Dzieło" ???

    Bardzo Proszę o wyczerpujące Wypowiedzi i co nie którzy niech pozostawią
    snobizm za sobą i Dyskusja wre bo Temat ten jest Bardzo Poważny.
    A co najważniejsze, czy chcesz zarabiać uczciwe pieniadze???

  • 2. Data: 2003-11-06 22:55:43
    Temat: Re: Jak Odbierasz "Praca Umowa o Dzieło" ? ? ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 6 Nov 2003 23:39:06 +0100, "P.W. L-NET"
    <b...@W...com> zakodował:

    >Jak odbierasz Praca "Umowa o Dzieło" ???

    A bez metafor? Ja, to w sumie nigdy u mowy o dzieło nie odbierałem.
    Ale zdażało mi się kilka razy odbierać umowę o pracę i zlecenie -
    zawsze osobiście.

    >A co najważniejsze, czy chcesz zarabiać uczciwe pieniadze???

    Oczywiście, że nie chcę zarabiać podróbek.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-08 07:10:40
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > snobizm za sobą i Dyskusja wre bo Temat ten jest Bardzo Poważny.
    > A co najważniejsze, czy chcesz zarabiać uczciwe pieniadze???

    polska jezyk, trudna jezyk, ja nie rozumiec o co chodzic Autor wiadomosc
    Wojtek

  • 4. Data: 2003-11-10 19:58:49
    Temat: Odp: Jak Odbierasz "Praca Umowa o Dzieło" ? ? ?
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik Fotech <w...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:boi56l$9as$...@n...news.tpi.pl...

    > polska jezyk, trudna jezyk, ja nie rozumiec o co chodzic Autor
    wiadomosc
    > Wojtek
    Moja myśleć, że to kolejny nawiedzony e-majlowiec szuka do struktury.
    W każdym razie świeżo po praniu mózgu. Chciałbym się mylić i też coś
    zarobić w uczciwych pieniądzach.
    Może być dużo..... :)))))))))

    pozdrowionka
    zairazki