PracaGrupypl.praca.dyskusje › UPC - rozmowa kwalifikacyjna...

  • 1. Data: 2003-11-06 16:50:47
    Temat: UPC - rozmowa kwalifikacyjna...
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    ...na stanowisko lider grupy sprzedaży.
    Ktoś przerabiał?
    Czego można spodziewać się po tej pracy (plusy i minusy proszę)
    --
    JKorr

  • 2. Data: 2003-11-06 20:02:52
    Temat: Re: UPC - rozmowa kwalifikacyjna...
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "JKorr" <e...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    > ...na stanowisko lider grupy sprzedaży.
    > Ktoś przerabiał?
    > Czego można spodziewać się po tej pracy (plusy i minusy proszę)

    Chodzenia od domu do domu i namawiania naiwnych na kupienie abonamentu
    upadajacej sieci kablowej.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 3. Data: 2003-11-06 20:43:26
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On Thu, 6 Nov 2003 21:02:52 +0100, Lesio5 wrote:

    > Użytkownik "JKorr" <e...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chodzenia od domu do domu i namawiania naiwnych na kupienie abonamentu
    > upadajacej sieci kablowej.

    Z tego co wiem to raczej jest to koordynowanie pracy takich co chodzą od
    domu do domu...
    --
    JKorr

  • 4. Data: 2003-11-06 20:56:02
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    > On Thu, 6 Nov 2003 21:02:52 +0100, Lesio5 wrote:

    > Z tego co wiem to raczej jest to koordynowanie pracy takich co chodzą od
    > domu do domu...

    I wierzysz, ze spotka cie od razu taki zaszczyt? To idz, sprawdz...

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Winietu jest poPOLdolony

  • 5. Data: 2003-11-06 21:15:39
    Od: JKorr <e...@N...wp.pl>

    On Thu, 6 Nov 2003 21:56:02 +0100, Lesio5 wrote:

    > Użytkownik "JKorr" <e...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > I wierzysz, ze spotka cie od razu taki zaszczyt? To idz, sprawdz...

    Pójdę i sprawdzę. Zaproponowano mi rozmowę kwalifikacyjną na stanowisko
    Lidera Grupy Sprzedaży i nie interesuje mnie praca zwykłego PH. Znam ten
    rodzaj pracy (aktualnie robię w temacie), ale interesuje mnie podejście UPC
    do tematu. Interesują mnie więc opinie ludzi którzy mają doświadczenie na
    takim lub podobnym stanowisku, którzy mieli do czynienia z rekrutacją w
    firmie UPC.
    --
    JKorr