PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto ma lepsze perespektywy zatrudnienia ?

  • 1. Data: 2003-11-07 10:05:02
    Temat: Kto ma lepsze perespektywy zatrudnienia ?
    Od: "Uzi" <u...@o...pl>

    Po politechnice sląskiej wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki za
    5/6 lat ?

    Po Automatyce i robotyce, czy elektronice i telekomunikacji,a moze
    informatyk ?
    -

  • 2. Data: 2003-11-07 10:18:48
    Temat: Re: Kto ma lepsze perespektywy zatrudnienia ?
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Uzi napisał(a):

    > Po politechnice sląskiej wydziale Automatyki, Elektroniki i
    > Informatyki za 5/6 lat ?
    >
    > Po Automatyce i robotyce, czy elektronice i telekomunikacji,a
    > moze informatyk ?

    Ktokolwiek, kto zamiast imprezowac bedzie zdobywal doswiadczenie,
    doswiadczenie, doswiadczenie i...znajomosci.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-11-07 12:19:45
    Od: " leszek" <s...@g...WYTNIJ.pl>

    Uzi <u...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > 5/6 lat ?
    >
    > Po Automatyce i robotyce, czy elektronice i telekomunikacji,a moze

    Po odpowiedź musisz się udać na pl.wróżki.pl lub pl.horoskopy.pl.

    Natomiast na pewno dobre perspektywy zatrudnienia będa mieli dobrzy
    fachowcy, ludzie kompetentni, ze znajomością języków: polskiego i obcego.
    Zamiast dumać jaki kierunek jest bardziej seksy lepiej zastanów się, co cię
    interesuje, co jest twoją pasją, w czym się dobrze czujesz. Nigdy nie
    staniesz się dobrym fachowcem jeśli nie będziesz się interesował tym co
    robisz.

  • 4. Data: 2003-11-07 16:18:15
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-07 11:05, Uzi wrote:
    > Po politechnice sląskiej wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki za
    > 5/6 lat ?
    > Po Automatyce i robotyce, czy elektronice i telekomunikacji,a moze
    > informatyk ?

    Nowy szef Coca Coli w Radzyminie poprzednio utrzymanie ruchu (więc
    automatyk) ma 31 lat - może być?
    Były gł. automatyk IP Kwidzyn - obecnie wiceprezes (stary nie jest) -
    jest O.K.?

    Studia techniczne + 1-2 języki + coś z zarządzania /może być później/
    np. MBA i rządzisz. Nie rób sobie za dużo kosztów na początek, bo
    będziesz musiał dymać za innych na ich warunkach.

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 5. Data: 2003-11-08 07:04:54
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Po politechnice sląskiej wydziale Automatyki, Elektroniki i Informatyki za
    > 5/6 lat ?
    >
    > Po Automatyce i robotyce, czy elektronice i telekomunikacji,a moze
    > informatyk ?

    Lingwista - ekonomista
    Wojtek

  • 6. Data: 2003-11-08 13:04:51
    Od: "muzzy" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fotech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Lingwista - ekonomista
    > Wojtek
    taaa......śpiew i prace ręczne...
    Teraz nie za bardzo liczy sie jakie masz wykształcenie. Nawet powoli
    zaczynam wierzyc w to że przestaje sie liczyc ile masz tego wykształcenia. W
    miejscach gdzie nie zatrudniaja ludzi kompetentnych (a jest takich pełno,
    nawet poza budżetówka) działaja tylko znajomości. natomiast w miejscach
    gdzie jednak zależy im na umiejętnościach liczy sie praktycznie tylko
    dośwadczenie.
    Także pracuj gdzie sie da, szukaj znajomych gdzie się da a studia traktuj
    jako sprawe drugorzędna. Zawsze zdążysz je dokończyć..czy to zaocznie,
    wieczorowo czy korespondencyjnie.
    Pozdrawiam
    Muzzy

  • 7. Data: 2003-11-08 14:20:24
    Od: "Uzi" <u...@o...pl>

    A jak to wygklada na dzien dzisiejszy?

  • 8. Data: 2003-11-09 15:46:31
    Temat: Odp: Kto ma lepsze perespektywy zatrudnienia ?
    Od: "rafalm" <n...@o...pl>

    Użytkownik ErkA <U...@p...onet.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...110.1
    22.80...

    > Ktokolwiek, kto zamiast imprezowac bedzie zdobywal doswiadczenie,
    > doswiadczenie, doswiadczenie i...znajomosci.

    hehehe

    no ja jestem wlasnie w takiej sytuacji i niestety jeszcze nie mam pracy
    (absolwent wszystkich powyzszych po trochu)

    wydaje mi sie jednak ze nie po to czlowiek idzie na studia zeby "zdobywac
    doswiadczenie,
    doswiadczenie, doswiadczenie i...znajomosci " ale wlasnie imprezowac i
    dobrze sie bawic

    znam wielu ktorzy pracowali juz od 2 roku studiow, ale teraz sami mowia ze
    stacili najpiekniejsze lata swojego zycia na "rzezbienie w gownie"

    pozdrawiem
    rafalm

  • 9. Data: 2003-11-12 08:58:03
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    dzieki takim jak ty nie mam konkurencji ;o) jeszcze raz dzieki!

    Andrzej Wąsik

  • 10. Data: 2003-11-15 22:21:27
    Od: "Szczepan" <s...@p...wp.pl>