PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Date: Tue, 19 Aug 2008 11:08:16 +0200
    <g7v246$sov$1@news.dialog.net.pl> <g7v2ul$tgk$1@news.dialog.net.pl>
    <g818u8$ats$1@news.dialog.net.pl> <g81ans$kmi$1@news.onet.pl>
    <g81hf4$goq$1@inews.gazeta.pl> <g81i2k$9kk$2@news.onet.pl>
    <g81se3$a21$1@inews.gazeta.pl> <g8b691$600$1@news.onet.pl>
    <g8brqh$cq6$1@inews.gazeta.pl> <g8bua2$hed$1@news.onet.pl>
    <g8ceoa$2lg$1@inews.gazeta.pl> <g8cf9v$aaf$1@news.dialog.net.pl>
    <g8ck43$spo$1@inews.gazeta.pl> <g8clsn$fip$1@news.dialog.net.pl>
    <g8cngo$f7a$1@inews.gazeta.pl> <g8co7k$h81$1@news.dialog.net.pl>
    <g8cpu1$nlq$1@inews.gazeta.pl> <g8cqe0$ipm$1@news.dialog.net.pl>
    <g8dk7l$fed$3@news.onet.pl> <g8dqe1$rhr$4@news.onet.pl>
    <g8dtfc$5l3$1@news.onet.pl> <g8e04h$99a$1@news.dialog.net.pl>
    <g8e0tc$g2h$1@news.onet.pl> <g8e1pp$iqf$1@news.onet.pl>
    <g8e273$jbp$2@news.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ciągle nie dostrzegasz tej subtelnej różnicy. System gwiazdkowy hoteli
    > jest dobrowolny. Bronienie obowiązkowego KP to tak, jakby dekretowanie,
    > że każdy hotel powinien mieć przynajmniej 3 gwiazdki.

    Nie - teraz piszesz o artykule 22 punkcie 11, ale to już jak napisałem -
    jest
    to kwestia do dyskusji - zmienić, czy nie ten punkt, a nie, czy sam system
    kodeksu pracy ma sens czy nie. Po prostu - gdzie indziej powinien być punkt
    zaczepienia tej dyskusji. Ja kilka razy napisałem, że kilka punktów KP mi
    nie odpowiada, co nie zmienia faktu, że sama instytucja KP jest moim
    zdaniem dobra, bo są zebrane rzeczy w jednym miejscu i upraszcza pewne
    rzeczy - jeśli zatrudniam się gdzieś na 3/4 etatu - wiem co to oznacza.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl