PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 10:16:34
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g8e3te$pda$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie za bardzo. Po usunięciu tego artykułu, każdy kto chce, nadal będzie
    > mógł korzystać z KP.
    Tak? Każdy będzie mógł?
    No to np. ja chcę, ale pracodawca nie chce.
    I co?

    > Nie będzie tylko przymusu jego stosowania.
    Ja jestem za usunięciem z PoRD zapisów o ograniczeniach prędkości. Każdy kto
    będzie chciał nadal będzie mógł jeździć wolno. Nie będzie tylko przymusu
    wolnego jeżdżenia.
    Jestem też za usunięciem z ustawy podatkowej zapisu o obowiązku płacenia
    podatków. Kazdy kto zechce i tak będzie mógł zapłacić podatek.
    Nie podoba mi się także, że jak krowę zmusza się mnie do płacenia podatku od
    nieruchomości i gruntowego i z tego powodu jestem za usunięciem zapisu o ich
    obowiązkowości; będę chciał, to zapłacę.
    Mam wiele pomysłów tego typu jestem bowiem zapoznanym reformatorem systemów
    prawnych. ;))

    > Nie widzę błędu w moim rozumowaniu.
    No to co ja poradzę?

    Tylko nie uszczęśliwiaj innych na siłę, ok?

    --
    Jotte