PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy serwis www.ofirmie.info

  • 11. Data: 2006-10-08 14:58:16
    Temat: Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2006 14:39:13 +0200, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    wklepał(-a):

    >Osobiście uważam inicjatywę tego typu za pożądaną. Tak jak banki posiadają
    >bazę informacji o dłużnikach i ich wiarygodności, tak jak pracodawcy
    >zasięgają informacji w KRS, tak i pracownicy powinni mieć dostęp do
    >informacji nt. potencjalnych pracodawców. Dziwi mnie nieco, że ludzie pracy
    >najemnej nie wykazują chęci dzielenia się takimi danymi.
    >Jak będzie w Waszym przypadku - czas pokaże.

    A jak myślisz - jaka jest różnica między KRS-em, BIK-iem itp., a takim serwisem?
    Takie słówko na W.

  • 12. Data: 2006-10-08 15:11:33
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 08-10-2006 o 16:58:16 Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > <t...@w...spam.wypad.polska>
    > wklepał(-a):

    > A jak myślisz - jaka jest różnica między KRS-em, BIK-iem itp., a takim

    wypasiony? ;)

    a seriej mówiąc:

    Setki internautów zadających na grupie dyskusyjnej pl.praca.dyskusje

    (co to, k., jest?)

    pytania w formie "Jaka jest atmosfera pracy w firmie X" nie otrzymywały
    przeważnie odpowiedzi. Serwis oFirmie.info powstał z myślą o nich i stara
    się być on lepszą kontynuacją serwisu pracownicy.com .

    (ja nie jestem wśród tych setek i ngdy nie byłem na pracownicy.com -
    osohozi?)

    Jeśli chcesz podzielić się informacją o warunkach pracy w firmie w której
    pracowałeś/aś, możesz to zrobić tutaj.

    (marzyłem o tym, więc dzięki, o Wielcy, za udostępnienie takiej mozliwości)

    PAMIĘTAJ... Nasz serwis to nie miejsce dla frustratów chcących dokonać
    anonimowej zemsty na swym szefie!!

    (ZAPAMIĘTAM to sobie !!111)

    Nie będziemy tolerować bezmyślnego opluwania i w żaden sposób
    nieuzasadnionego szargania czyjejś opinii.

    (nono, fiu fiu...)

    Jeśli złamiesz regulamin bądź przekroczysz granice dobrego smaku Twoja
    wypowiedź może zostać zablokowana lub trwale usunięta. To samo dotyczy
    Twojego konta.

    (jakiego konta? a pocałujcie mnie w dupę)

    To dopiero początek... zapewne w serwisie znajdą się jakieś błędy. Szata
    graficzna nie jest specjalnie bogata. W przyszłości planujemy uruchomić
    szereg nowych funkcjonalności. Jeśli masz uwagi lub sugestie dotyczące
    naszego serwisu skontaktuj się z nami.

    (funkcjonalności, w przyszłości, srości, wtedy mnie tu zaprości.)

    (ogólnie: MAMY POMYSŁ, MAMY WIZJĘ I SIĘ ZAJEBISCIE Z TEGO CIESZYMY)
    (ogólnie#2: to serwis nie dla mnie, stawiają mi wymagania, rzucają
    groźbami, zapraszają do uczestnictwa, chwalą się brakiem wykończenia i
    dopracowania serwisu i NICZYM NIE ZACHĘCAJĄ)

    Pozdrawiamy

    (również)

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 13. Data: 2006-10-08 15:11:57
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

> [...]
    > </cit>
    > od razu przywiodło mi na myśl pytanie - jakie działania zostaną podjęte,
    > jeśli ta nadzieja się nie spełni?
    >
    > Osobiście uważam inicjatywę tego typu za pożądaną. Tak jak banki posiadają
    > bazę informacji o dłużnikach i ich wiarygodności, tak jak pracodawcy
    > zasięgają informacji w KRS, tak i pracownicy powinni mieć dostęp do
    > informacji nt. potencjalnych pracodawców. Dziwi mnie nieco, że ludzie
    > pracy najemnej nie wykazują chęci dzielenia się takimi danymi.
    > Jak będzie w Waszym przypadku - czas pokaże.

    Dzien dobry,

    Dziekujemy za komentarz. Chetnie zapoznamy sie z opinia pozostalych
    internautow. Usunelismy juz koniecznosc podawania imienia i nazwiska w
    formularzu rejestracyjnym. Nad lepsza forma wizualna serwisu bedziemy
    pracowac. Jednoczesnie pragniemy zapewnic, ze nasz serwis z zalozenia ma
    miec charakter b. bezstronny, obiektywny, a moderowane beda tylko wpisy
    naruszajace regulamin w sposob bardzo razacy. Chcielibysmy... a raczej
    zyczymy wszystkim ;) aby w serwisie przewazaly opinie pozytywne.

    Zachecamy do uczestnictwa w zyciu serwisu.

    Z powazaniem

    Zespol oFirmie.info

  • 14. Data: 2006-10-08 15:20:17
    Od: Piotr Kędziak <s...@e...com>

    Dnia Sat, 7 Oct 2006 12:04:32 +0200, oFirmie.info napisał(a):

    > Użytkownik "michał" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Dzien dobry,
    >
    > Wynagrodzenia sa w naszym kraju wciaz sprawa drazliwa dla pracodawcy. Gdy na
    > zachodzie trudno spotkac ogloszenie o prace bez gwarantowanego
    > wynagrodzenia, u nas to wciaz rzadkosc. Tendencje te chcemy zachowac i w
    > naszym serwisie.
    >
    > Zapraszamy do odwiedzin
    >
    > Z pozdrowieniami
    >
    > Zespol oFirmie.info

    Jak dla mnie bezsens delikatnie mówiąc bo to tak jak twierdzić "nie
    napiszemy że można u nas płacić kartą PŁATNICZĄ tylko ktedytową bo tak sie
    w TV mówi...." a że w Polsce te 2 podstawowe pojęcia są mylone (lub raczej
    błędnie używane) firmy przyłączają sie do propagandy głupoty.

    Tu widze odpowiednik "pracodawcy" (niechce oceniać ich poziomu bo by była
    to ocena delikatnie mówiąc bardzo niska) niepodają to my sie przyłączamy do
    propagandy głupoty.

    A może by się przeciwstawić ? przecież to pracownik podaje swoją pensję...
    a to już jego sprawa czy chce ją ujawnić czy nie... pozatym może któryś
    pracodawca "zmądrzeje" (choć tego bym nie oczekiwał na zbyt wielką skale) i
    zacznie płacić lepiej albo 2 razy pomyśli zanim powie "praca 12h/dziennie
    za minimalną krajową" ?

  • 15. Data: 2006-10-08 15:20:25
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > groźbami, zapraszają do uczestnictwa, chwalą się brakiem wykończenia i
    > dopracowania serwisu i NICZYM NIE ZACHĘCAJĄ)

    Wiec z nieco innej beczki... tylko dzis wszystkim zarejestrowanym wysylamy
    talon na 50% rabat w sieci restauracji McDonald's ;-)

  • 16. Data: 2006-10-08 15:41:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 08 Oct 2006 17:11:33 +0200, "Tomek P." <a...@y...pl>
    wklepał(-a):

    >wypasiony? ;)

    Wiarygodność.

  • 17. Data: 2006-10-08 17:59:58
    Od: "Any User" <a...@m...com>

    > Wiec z nieco innej beczki... tylko dzis wszystkim zarejestrowanym wysylamy
    > talon na 50% rabat w sieci restauracji McDonald's ;-)

    Ok, zarejestrowałem się. Co mam zrobić w celu otrzymania tego talonu?

  • 18. Data: 2006-10-08 18:33:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 8 Oct 2006 19:59:58 +0200, "Any User" <a...@m...com> wklepał(-a):

    >Ok, zarejestrowałem się. Co mam zrobić w celu otrzymania tego talonu?

    Kupić gumowy młotek. Z instrukcją używania.

  • 19. Data: 2006-10-08 18:39:47
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    oFirmie.info napisał(a):
    > Wiec z nieco innej beczki... tylko dzis wszystkim zarejestrowanym
    > wysylamy talon na 50% rabat w sieci restauracji McDonald's ;-)

    Dlaczego probujesz zniechecic miast zachecac? :P

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2006-10-08 22:26:00
    Od: m...@g...com

    oFirmie.info wrote:
    [...]

> [...]
    > zyczymy wszystkim ;) aby w serwisie przewazaly opinie pozytywne.
    >
    > Zachecamy do uczestnictwa w zyciu serwisu.

    Mnie zniechęca fakt, że nigdzie nie jest napisane wprost że moje dane
    osobowe (imie, nazwisko) są tylko do wiadomości serwisu. Co budzi
    podejrzenie, że przy moim niepochlebnym komentarzu o obecnym pracodawcy
    znajedzie się moje nazwisko.

    p. m.