PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutacja - Provident Polska - Kierownik ds. rozwoju

  • 1. Data: 2006-10-06 18:48:01
    Temat: Rekrutacja - Provident Polska - Kierownik ds. rozwoju
    Od: m...@a...pl

    Witam,
    Czeka mnie rekrutacja na ww. stanowisko w ww. firmie. Wiem tylko że
    będzie 1,5 godzinna i tyle.
    Czy ktoś kto przechodził rekrutacje w tej firmie może coś
    przybliżyć mi jak wygląda ten proces?
    Dzieki.

  • 2. Data: 2006-10-07 07:02:42
    Od: "agucha" <agucha78[malpa]@interia.pl>

    info na privie :)

  • 3. Data: 2006-10-07 12:45:56
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    m...@a...pl napisał(a):
> [...]
    > będzie 1,5 godzinna i tyle.
    > Czy ktoś kto przechodził rekrutacje w tej firmie może coś

    Nie zbilzaj sie nawet do tego. Jak cos to pisz na priv bez XX w adresie.
    --
    Qlfon

  • 4. Data: 2006-10-07 13:43:20
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 07 Oct 2006 14:45:56 +0200, Qlfon napisał(a):

    > Nie zbilzaj sie nawet do tego. Jak cos to pisz na priv bez XX w adresie.

    A czemu oboje nie wypowiecie sie publicznie? To jakies tajne informacje?
    --
    marcin

  • 5. Data: 2006-10-07 14:39:16
    Od: "agucha" <agucha78[malpa]@interia.pl>

    > Nie zbilzaj sie nawet do tego. Jak cos to pisz na priv bez XX w adresie.

    Pracowales w tej firmie? jak dlugo? Ktos z Twoich znajomych pracowal i sobie
    nie radzil?
    Na codzien obserwuje prace tych kierownikow i za ciezko to oni nie maja...

  • 6. Data: 2006-10-07 14:51:30
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    agucha napisał(a):

    > Pracowales w tej firmie? jak dlugo? Ktos z Twoich znajomych pracowal i sobie
    > nie radzil?
    > Na codzien obserwuje prace tych kierownikow i za ciezko to oni nie maja...

    Pracowalem. 3 mies i mialem dosc. oni zreszta tez. Wg. mnie nie jest to
    praca dla kazdego, ja mam zdecydowanie za miekie serce i nie odnajduje
    sie w wyciaganiu pieniedzy od lludzi. Wiem, ze wiedzieli co podpisuja
    ale sciaganie rat w przypadku "ciezkich" klientow nie bylo dla mnie.
    Finansowo nie bylo zle bo byly to jeszcze czasy ryczaltu za wlasny
    samochod, wiec jesli jezdzilo sie na gazie to $$ byly calkiem fajne. Ale
    tak jak mowilem - nie kazdy bedzie sie w tym dobrze czul. Warto tez
    zwrocic uwage na czestosc pojawiania sie ogloszen z Providenta odnosnie
    rekrutacji na to stanowisko. Wg. mnie moze to swiadczyc o sporej rotacji.
    --
    Qlfon

  • 7. Data: 2006-10-07 15:13:55
    Od: "larwas" <m...@a...pl>

    A coś o rekrutacji .......

    Problemy etyczne zostawiam na boku bo jak sie blizej przyjzec ofertom
    bankowym jezeli chodzi o kredyty gotowkowe badz karty kredytowe to nie
    jest o wiele lepiej a ich procedury sa bardzo zagmatwane i ludzie nie
    całkiem wiedza co podpisuja.

  • 8. Data: 2006-10-07 15:19:17
    Od: "agucha" <agucha78[malpa]@interia.pl>

    > Pracowalem. 3 mies i mialem dosc. oni zreszta tez.

    poczatki z reguly sa trudne...
    i sie nie napracowales....

    > praca dla kazdego, ja mam zdecydowanie za miekie serce i

    i sam sobie odpowiedziales na wczesniejszy punkt...

    > Finansowo nie bylo zle bo byly to jeszcze czasy ryczaltu za wlasny
    > samochod,

    teraz sa samochody sluzbowe

    > rekrutacji na to stanowisko. Wg. mnie moze to swiadczyc o sporej rotacji.

    coz: albo sobie ktos nie radzi, albo sam sie ktos zwalnia albo firma sie
    rozwija i chce zatrudnic dodatkowych pracownikow. W chwili obecnej w
    omawianej firmie rekrutacja jest ze wzgledu na ostatni z tych punktow.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-10-08 09:51:53
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    larwas napisał(a):
    > A coś o rekrutacji .......

    To bylo w 2002 i niewiele juz pamieta:( Z pewnscia nie trwalo to 1,5
    godziny i byly to dwa spotkania. NIc specjalnego nie wymagali, ale to
    bylo 4 lata temu. Teraz mogli pozmieniac procedury
> [...]
    > bankowym jezeli chodzi o kredyty gotowkowe badz karty kredytowe to nie
    > jest o wiele lepiej a ich procedury sa bardzo zagmatwane i ludzie nie

    Fakt, zgadzam sie w zupelnosci. Z tym, ze ich oferta jest glownie
    skierowana do okreslonego klienta, ktory raczej nie dostanie nigdzie
    indziej pozyczki. ludzie sa czesto przyparci do muru i ciagna te
    pozyczki latami, splacajac starsza - nowsza.
    --
    Q.

  • 10. Data: 2006-10-08 09:56:55
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    agucha napisał(a):

    > poczatki z reguly sa trudne...
    > i sie nie napracowales....

    Tu bym sie klocil, to byl spory mlyn i duza odpowiedzialnoc - chodzenie
    po ddzilenicy, do ktorej normalnie bym nie zajrzal z teczka w ktorej
    jest -nascie kPLN. Poczatki tez sa dla pracownika, zeby sie dobrze
    zorientowal w stanowisku. Zwykle to co mowi sie w trakcie rekruyacji
    "troche" sie rozni od realiow po rekrutacji;)

    > i sam sobie odpowiedziales na wczesniejszy punkt...

    > teraz sa samochody sluzbowe

    Wiec moze byc juz mniej atrakcyjnie:)

    > coz: albo sobie ktos nie radzi, albo sam sie ktos zwalnia albo firma sie
    > rozwija i chce zatrudnic dodatkowych pracownikow. W chwili obecnej w
    > omawianej firmie rekrutacja jest ze wzgledu na ostatni z tych punktow.

    Pozostaje zapytac "Dlaczego ludzie odchodza?". A to, ze firma sie
    rozwija to moze i fakt, ale skoro co jakis czas widuje ich ogloszenia na
    te same tereny? Zminiejszaja teren podlegajacy pod jednego DM? Jakos
    ciezko mi w to uwierzyc. No chyba ze tak lawinowo rosnie liczba nowych
    pozyczek i ilosc nowych klientow.
    > pozdrawiam
    Najlepszego.
    --