PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinia o pracowniku wzór

  • 1. Data: 2006-10-06 08:47:18
    Temat: opinia o pracowniku wzór
    Od: "mumio" <m...@o...pl>

    Witam!
    Potrzebuje pilnie jakiegoś wzoru opinii o pracowniku. Co ona powinna
    zawierać?
    Będę wdzięczny za pomoc i pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-10-06 09:01:32
    Temat: Re: opinia o pracowniku wzór
    Od: ps <p...@g...pl>

    mumio wrote:

    > Witam!
    > Potrzebuje pilnie jakiegoś wzoru opinii o pracowniku. Co ona powinna
    > zawierać?
    > Będę wdzięczny za pomoc i pozdrawiam

    Joosef Koffalski byl boski pracofnikiem, wypelnial swe obowionzki sómiennie
    i szetelnie. Prace pszez njego wykonane byuy na wysokim posiomie, i prafde
    mufionc szaujem, sze nie moguem mó zaproponowaci wiencej na tyle, by dalei
    ó mnje pracofau.
    Pacodafca Anonim Fallus.

    --
    ps

  • 3. Data: 2006-10-06 09:06:39
    Od: "mumio" <m...@o...pl>

    A coś bardziej konkretnego?

  • 4. Data: 2006-10-06 09:11:18
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 06-10-2006 o 10:47:18 mumio <m...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    > Potrzebuje pilnie jakiego? wzoru opinii o pracowniku. Co ona powinna
    > zawieraae?
    > B?d? wdzi?czny za pomoc i pozdrawiam

    google wyłączyli?
    http://42.pl/u/mms
    http://www.poradaprawna.pl/artykul.php?id=5710

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 5. Data: 2006-10-06 09:15:10
    Od: "mumio" <m...@o...pl>

    No tak, ale wzoru tam nie mogę znaleść :(

  • 6. Data: 2006-10-06 09:19:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mumio napisał(a):

    > No tak, ale wzoru tam nie mogę znaleść :(

    Przykro nam. Zapisz się na kurs szukania dla opornych ;) Byle nie
    w Czechach... ;PPP

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 7. Data: 2006-10-06 09:37:40
    Od: "mumio" <m...@o...pl>

    > Przykro nam. Zapisz się na kurs szukania dla opornych ;) Byle nie
    > w Czechach... ;PPP

    Dobra znalazłem. Dzieki za pomoc...........

  • 8. Data: 2006-10-06 09:39:00
    Od: ps <p...@g...pl>

    mumio wrote:

    > A coś bardziej konkretnego?

    Napisz po prostu prawdę, swoimi słowami.

    OT - zawsze mnie (nieco) bawi, gdy ludzie szukają wzoru
    umowy/opinii/prośby/podania/wypowiedzenia/innych takich :)

    --
    ps

  • 9. Data: 2006-10-07 16:15:35
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz po prostu prawdę, swoimi słowami.

    Prawda?
    Swoimi słowami?

    Nie wymagasz za dużo od człowieka? :)

    --
    vertret

  • 10. Data: 2006-10-09 05:21:49
    Od: ps <p...@g...pl>

    vertret wrote:

    > Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Prawda?
    > Swoimi słowami?
    >
    > Nie wymagasz za dużo od człowieka? :)

    człowiek... homo sapiens, mówią, że nawet sapiens x 2... od kogo nie
    wymagam? ;-)
    --
    ps