PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis www.ofirmie.info › Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    From: Piotr Kędziak <s...@e...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Date: Sun, 8 Oct 2006 17:20:17 +0200

    Dnia Sat, 7 Oct 2006 12:04:32 +0200, oFirmie.info napisał(a):

    > Użytkownik "michał" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Dzien dobry,
    >
    > Wynagrodzenia sa w naszym kraju wciaz sprawa drazliwa dla pracodawcy. Gdy na
    > zachodzie trudno spotkac ogloszenie o prace bez gwarantowanego
    > wynagrodzenia, u nas to wciaz rzadkosc. Tendencje te chcemy zachowac i w
    > naszym serwisie.
    >
    > Zapraszamy do odwiedzin
    >
    > Z pozdrowieniami
    >
    > Zespol oFirmie.info

    Jak dla mnie bezsens delikatnie mówiąc bo to tak jak twierdzić "nie
    napiszemy że można u nas płacić kartą PŁATNICZĄ tylko ktedytową bo tak sie
    w TV mówi...." a że w Polsce te 2 podstawowe pojęcia są mylone (lub raczej
    błędnie używane) firmy przyłączają sie do propagandy głupoty.

    Tu widze odpowiednik "pracodawcy" (niechce oceniać ich poziomu bo by była
    to ocena delikatnie mówiąc bardzo niska) niepodają to my sie przyłączamy do
    propagandy głupoty.

    A może by się przeciwstawić ? przecież to pracownik podaje swoją pensję...
    a to już jego sprawa czy chce ją ujawnić czy nie... pozatym może któryś
    pracodawca "zmądrzeje" (choć tego bym nie oczekiwał na zbyt wielką skale) i
    zacznie płacić lepiej albo 2 razy pomyśli zanim powie "praca 12h/dziennie
    za minimalną krajową" ?