PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis www.ofirmie.info › Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    From: "Tomek P." <a...@y...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Date: Sun, 08 Oct 2006 17:11:33 +0200

    Dnia 08-10-2006 o 16:58:16 Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Dnia Sun, 8 Oct 2006 14:39:13 +0200, "Jotte"
    > <t...@w...spam.wypad.polska>
    > wklepał(-a):

    > A jak myślisz - jaka jest różnica między KRS-em, BIK-iem itp., a takim
    > serwisem?
    > Takie słówko na W.

    wypasiony? ;)

    a seriej mówiąc:

    Setki internautów zadających na grupie dyskusyjnej pl.praca.dyskusje

    (co to, k., jest?)

    pytania w formie "Jaka jest atmosfera pracy w firmie X" nie otrzymywały
    przeważnie odpowiedzi. Serwis oFirmie.info powstał z myślą o nich i stara
    się być on lepszą kontynuacją serwisu pracownicy.com .

    (ja nie jestem wśród tych setek i ngdy nie byłem na pracownicy.com -
    osohozi?)

    Jeśli chcesz podzielić się informacją o warunkach pracy w firmie w której
    pracowałeś/aś, możesz to zrobić tutaj.

    (marzyłem o tym, więc dzięki, o Wielcy, za udostępnienie takiej mozliwości)

    PAMIĘTAJ... Nasz serwis to nie miejsce dla frustratów chcących dokonać
    anonimowej zemsty na swym szefie!!

    (ZAPAMIĘTAM to sobie !!111)

    Nie będziemy tolerować bezmyślnego opluwania i w żaden sposób
    nieuzasadnionego szargania czyjejś opinii.

    (nono, fiu fiu...)

    Jeśli złamiesz regulamin bądź przekroczysz granice dobrego smaku Twoja
    wypowiedź może zostać zablokowana lub trwale usunięta. To samo dotyczy
    Twojego konta.

    (jakiego konta? a pocałujcie mnie w dupę)

    To dopiero początek... zapewne w serwisie znajdą się jakieś błędy. Szata
    graficzna nie jest specjalnie bogata. W przyszłości planujemy uruchomić
    szereg nowych funkcjonalności. Jeśli masz uwagi lub sugestie dotyczące
    naszego serwisu skontaktuj się z nami.

    (funkcjonalności, w przyszłości, srości, wtedy mnie tu zaprości.)

    (ogólnie: MAMY POMYSŁ, MAMY WIZJĘ I SIĘ ZAJEBISCIE Z TEGO CIESZYMY)
    (ogólnie#2: to serwis nie dla mnie, stawiają mi wymagania, rzucają
    groźbami, zapraszają do uczestnictwa, chwalą się brakiem wykończenia i
    dopracowania serwisu i NICZYM NIE ZACHĘCAJĄ)

    Pozdrawiamy

    (również)

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)