PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy serwis www.ofirmie.info › Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
  • From: "oFirmie.info" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Date: Sun, 8 Oct 2006 17:11:57 +0200

    news:egarhe$4hu$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:eg8cs5$m58$1@news.onet.pl Tomek <d...@n...pl>
    > Nawet biorąc pod uwagę, że użytkowników www jest więcej niż newsów.
    > Ubogi, ascetyczny, by nie rzec - żaden, design strony mnie osobiście nie
    > przeszkadza, ale nie wiem jak odbiorą to internauci zupełnie niezwiązani z
    > sektorem IT, a przyzwyczajeni do atrakcyjniejszej formy wizualnej
    > odwiedzanych witryn.
    >
    > Obostrzenia narzucane regulaminem (niektóre zresztą o zupełnie nierealnej
    > egzekwowalności) nie tylko mogą zniechęcać do uczestnictwa, ale nawet -
> [...]

    Dzien dobry,

    Dziekujemy za komentarz. Chetnie zapoznamy sie z opinia pozostalych
    internautow. Usunelismy juz koniecznosc podawania imienia i nazwiska w
    formularzu rejestracyjnym. Nad lepsza forma wizualna serwisu bedziemy
    pracowac. Jednoczesnie pragniemy zapewnic, ze nasz serwis z zalozenia ma
    miec charakter b. bezstronny, obiektywny, a moderowane beda tylko wpisy
    naruszajace regulamin w sposob bardzo razacy. Chcielibysmy... a raczej
    zyczymy wszystkim ;) aby w serwisie przewazaly opinie pozytywne.

    Zachecamy do uczestnictwa w zyciu serwisu.

    Z powazaniem

    Zespol oFirmie.info