PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy serwis www.ofirmie.info

  • 1. Data: 2006-10-06 20:18:41
    Temat: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Dzien dobry,

    Z przyjemnoscia informujemy o swiezo otwartym serwisie www.ofirmie.info .
    Liczymy ze spotka sie on z uznaniem uzytkownikow tej grupy dyskusyjnej i nie
    tylko ;)

    Z pozdrowieniami

    Zespol oFirmie.info

  • 2. Data: 2006-10-07 09:17:55
    Temat: Re: Nowy serwis www.ofirmie.info
    Od: michał <m...@N...pl>

    z regulaminu:
    > Zabrania się podawania informacji o wynagrodzeniach

    a czemu tak?

  • 3. Data: 2006-10-07 10:04:32
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "michał" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    >z regulaminu:
    >
    > a czemu tak?

    Dzien dobry,

    Wynagrodzenia sa w naszym kraju wciaz sprawa drazliwa dla pracodawcy. Gdy na
    zachodzie trudno spotkac ogloszenie o prace bez gwarantowanego
    wynagrodzenia, u nas to wciaz rzadkosc. Tendencje te chcemy zachowac i w
    naszym serwisie.

    Zapraszamy do odwiedzin

    Z pozdrowieniami

    Zespol oFirmie.info

  • 4. Data: 2006-10-07 10:06:18
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    P.S. Byc moze w przyszlosci to sie zmieni. Niebawem wprowadzimy funkcje
    takie jak przypominanie zapomnianych hasel oraz wyswietlanie wykresow z
    wynikami ankiet, ktore jeszcze nie sa wyswietlane, choc dane do nich sa
    gromadzone.

  • 5. Data: 2006-10-07 10:47:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4526b9ca$1@news.home.net.pl oFirmie.info
    <d...@n...pl> pisze:

    > Z przyjemnoscia informujemy o swiezo otwartym serwisie www.ofirmie.info .
    > Liczymy ze spotka sie on z uznaniem uzytkownikow tej grupy dyskusyjnej i
    > nie tylko ;)
    Odwiedziłem, obejrzałem, poczytałem i nie wróżę niestety powodzenia.

    Jotte

  • 6. Data: 2006-10-07 10:50:03
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    A wiecie co spotkało serwis www.pracownicy.com ? :)

  • 7. Data: 2006-10-07 11:41:54
    Od: "oFirmie.info" <d...@n...pl>

    Użytkownik "tukan" <t...@...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A wiecie co spotkało serwis www.pracownicy.com ? :)

    Dzien dobry,

    Tak wiemy, stad szereg ograniczen i restrykcji.

    Zespol oFirmie.info

  • 8. Data: 2006-10-07 14:18:04
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    >W wiadomości news:4526b9ca$1@news.home.net.pl oFirmie.info

    > Odwiedziłem, obejrzałem, poczytałem i nie wróżę niestety powodzenia.

    Dzien dobry,

    Dlaczego ? ... chetnie uslyszymy wszelkie sugestie.

    Pozdrowienia

    Zespol oFirmie.info

  • 9. Data: 2006-10-08 11:18:01
    Od: Pawel S <p...@S...pl>

    tukan napisał(a):

    > A wiecie co spotkało serwis www.pracownicy.com ? :)

    Gdzie mogę o tym poczytać? Bo jestem ciekaw...

    Pozdrawiam Paweł

  • 10. Data: 2006-10-08 12:39:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eg8cs5$m58$1@news.onet.pl Tomek <d...@n...pl>
    pisze:

    > Dzien dobry,
    > Dlaczego ? ... chetnie uslyszymy wszelkie sugestie.
    Po części sami sobie odpowiedzieliście:
    <cit>
    Setki internautów zadających na grupie dyskusyjnej pl.praca.dyskusje pytania
    w formie "Jaka jest atmosfera pracy w firmie X" nie otrzymywały przeważnie
    odpowiedzi.
    </cit>
    Nawet biorąc pod uwagę, że użytkowników www jest więcej niż newsów.
    Ubogi, ascetyczny, by nie rzec - żaden, design strony mnie osobiście nie
    przeszkadza, ale nie wiem jak odbiorą to internauci zupełnie niezwiązani z
    sektorem IT, a przyzwyczajeni do atrakcyjniejszej formy wizualnej
    odwiedzanych witryn.

    Obostrzenia narzucane regulaminem (niektóre zresztą o zupełnie nierealnej
    egzekwowalności) nie tylko mogą zniechęcać do uczestnictwa, ale nawet -
    biorąc pod uwagę zapowiadane ostre metody moderacji - rodzić mogą
    podejrzenie o brak bezstronności.
    Np. zdanie z "preambuły":
    <cit>
    Mamy nadzieję, że w serwisie będą przeważały opinie pozytywne.
    </cit>
    od razu przywiodło mi na myśl pytanie - jakie działania zostaną podjęte,
    jeśli ta nadzieja się nie spełni?

    Osobiście uważam inicjatywę tego typu za pożądaną. Tak jak banki posiadają
    bazę informacji o dłużnikach i ich wiarygodności, tak jak pracodawcy
    zasięgają informacji w KRS, tak i pracownicy powinni mieć dostęp do
    informacji nt. potencjalnych pracodawców. Dziwi mnie nieco, że ludzie pracy
    najemnej nie wykazują chęci dzielenia się takimi danymi.
    Jak będzie w Waszym przypadku - czas pokaże.

    Jotte