PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo wiec co zrobic?? › Re: No wiec co zrobic??
    From: "motto" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No wiec co zrobic??
    Date: Wed, 29 Jan 2003 15:08:02 +0100

    Użytkownik "tribeca" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b18kor$6eh$1@news.tpi.pl...
    > zajrzyj do porzednich postów, które pisałam - dla mnie wyjsciem z podobnej
    > sytuacji był staż - naprawdę ciężko pracowałam przez miesiąc, później ta
    > sama firma mnie zatrudniła. Wiem, ze wiele osób krytykuje takie darmowe
    > staze, ale czasem to jedyny sposób na zdobycie doświadczenia.
    A jeśli kogoś nie stać na to, aby pojechać do innego miasta zamieszkać tam,
    iż jeszcze przez miesiąc może kilka pracować za darmo?? Załóżmy, iż
    pieniądze bym od kogoś pożyczył, ale co jeśli później by mnie nie
    zatrudniono?? Z czego bym oddał?? Niektórych po prostu nie stać na takie
    rozwiązania. :( Choć jeśli w mym mieście taką możliwość by mi dano,
    zgodziłbym się bez zastanawiania. Lecz to Włocławek nie Warszawa i nie
    Wrocław z którym tak często nas mylą.

    motto