PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...

  • 11. Data: 2002-08-21 15:59:44
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 13:39:52 +0000 (UTC), "Marczello W-wa"
    <k...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Jestem osoba elastyczna posiadajaca dar przekonywania oraz osoba niesamowicie
    >uzdolniona, dzieki czemu wykorzystuje obszerna wiedze i kilkuletnie

    Chcesz o tym porozmawiać?

    No proszę, taki zdolniacha, a nie wie gdzie się ogłaszać :(
    To co wyczyniają nie aż tak uzdolnieni? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 12. Data: 2002-08-21 16:01:33
    Od: "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl>

    Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> napisał(a):

    > "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> wrote
    >
    > [cut]
    >
    > Wiesz.... jakos bym Cie nie zatrudnil.... nie wiem dlaczego.... to wszystko
    > jakies bardzo nadete jest. brakuje tam skromnosci... sam nie wiem.....
    >
    > Powodzenia
    > JSR

    [W zupelnosci - masz sluszna racje, ale Wiesz, w zyciu nalezy sie jak
    najlepiej zaprezentowac, sprzedaje sie wszystkie cenne informacje, ktore
    mozna potem swiadomie wykorzystac nie zwazajac na to czy dana osoba potrafi
    to czy tamto, lepiej wiedziec wiecej. Ja zawsze wykladam wszystkie karty na
    stol, skromnosc nie zawsze jest wskazana, wiem, ze czasami inni to moga zle
    odebrac, ale co moze byc tego powodem? Ja zdobylem to co zdobylem i czemu
    mialbym sie ograniczac i ukrywac? Innych tez na to stac. Jestem soba, to, ze
    staram sie wykorzystac wszystkie swoje umiejetnosci i cechy, ktore nie sa
    negatywne to chyba nic zlego i niemoralnego? Pozdrawiam, Marek]

  • 13. Data: 2002-08-21 16:06:23
    Od: "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof <k...@a...mail.ru> napisał(a):

    > Użytkownik "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> napisał

    > ludzmi, z
    > srodowiska.
    > niesamowicie
    > celem nie
    > odniesienia
    > zdecydowanym
    > procedur
    > oparciu
    >
    > Po trupach też?
    > Bo kosztem zaśmiecania grupy na pewno.
    >
    > NTG nie uważasz?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Krzysztof

    [Nie, nigdy po trupach... wrecz przeciwnie, to zawsze ja sie dokladam i
    ofirauje swoja pomoc innym jesli nawet nie lezy to w moim interesie. Nigdy
    nie mialem problemow interpersonalnych, a zawsze bylem tym motorkiem, ktory
    napedza innych i pomaga. Zasmiecanie grupy... coz, nic sie chyba nie stalo,
    jesli w ciagu tygodnia umiescilem 3 swoje ogloszenia? Ja szukam pracy,
    wykorzystuje wszystkie drogi - ale spojrz tylko na innych, ktorzy bawia sie w
    spam lub zasmiecaja grupe innymi nieistotnymi tematami... Bez urazy, ale taka
    jest prawda. Pozdrawiam, Marek]

  • 14. Data: 2002-08-21 16:09:21
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > bedac przykladem pracownika doskonalego
    [...]

    > Znalazlem sie w ciezkiej sytuacji finansowej i brakuje mi srodkow
    > na ukonczenie studiow.
    [...]

    Popatrzcie ludzie... Taki zdolniacha, a bezrobotny i potrzebujacy...
    Albo to wszystko wyssales z palca, albo studiujesz na Harvardzie.

    GreG

  • 15. Data: 2002-08-21 16:22:30
    Od: Lukasz Nowak <L...@N...eu.org>

    Qmejh,

    In article <i...@4...com>, Kaizen wrote:
    > Pi?knego dnia Wed, 21 Aug 2002 13:39:52 +0000 (UTC), "Marczello W-wa"
    ><k...@N...gazeta.pl> zakodowa?:
    > Chcesz o tym porozmawiaae?
    > No prosz?, taki zdolniacha, a nie wie gdzie si? og?aszaae :(
    > To co wyczyniaj? nie a? tak uzdolnieni? ;)

    Pracuja ;)

    Skromny, nieuzdolniony i wogle, ale student ;)
    Lukasz

  • 16. Data: 2002-08-21 16:30:45
    Od: "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl>

    GreG <g...@w...pl> napisał(a):

    > Popatrzcie ludzie... Taki zdolniacha, a bezrobotny i potrzebujacy...
    > Albo to wszystko wyssales z palca, albo studiujesz na Harvardzie.
    >
    > GreG

    [Tak..., roznie sie w zyciu moze ulozyc ale nie Wszyscy sa w stanie wiele
    zrozumiec. Mysle, ze gdybys znalazl sie w takiej sytuacji co ja, dawno bys
    juz popadl w depresje a moze i gorzej. Ale tego Ci nie zycze... nie bede
    wnikal w szczegoly, bo nie jest to tematem... ale wiedz, ze w zyciu kiedy
    kochasz kogos bliskiego np. rodzicow i cos sie stanie - nigdy nie wiesz, do
    czego sie posuniesz i jak zareagujesz. Z pewnoscia zdajesz sobie sprawe jakie
    sa koszty np. hospitalizacji by trzeba komus uratowac zycie... Zycze
    powodzenia i pozdrawiam. Marek. PS. I niczego nie wyssalem z palca...]

  • 17. Data: 2002-08-21 16:34:12
    Od: "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl>

    Michal Biernacki <m...@o...uw.edu.pl> napisał(a):

    > ojczystego. "Bynajmniej" oznacza zupelnie co innego, niz napisales, tak wiec
    > Twoje zdanie jest *kompletnie bez sensu*.
    >
    > Nie jestem czepialski, lubie jedynie wytykac ulomnosci "idealom" :-)
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > Michal.

    [Nie uwazam sie za ideal... nikt nie jest doskonaly, moze sie zle wyslowilem
    ale nic to, czasem i najlepsi sie myla... :) Pozdrawiam, Marek.]

  • 18. Data: 2002-08-21 17:02:13
    Od: "Baca" <b...@s...poznan.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Popatrzcie ludzie... Taki zdolniacha, a bezrobotny i potrzebujacy...
    > Albo to wszystko wyssales z palca, albo studiujesz na Harvardzie.

    Alescie sie czlowieka uczepili ...

    Baca

  • 19. Data: 2002-08-21 17:58:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 15:54:23 +0000 (UTC), "MAREK
    GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >"jestem osoba niesamowicie uzdolniona" od zawsze mialem 10 x wiecej
    >zainteresowan niz rowiesnicy, zawsze 3 x szybciej wszystko robilem i
    >doglebnie poznawalem, nigdy ogolnie...

    Powiedz to na rozmowie kwalifikacyjnej. Jak będziesz rozmawiał z
    rówieśnikiem, na pewno się ucieszy i dostaniesz posadę ;)

    >"jestem calkowicie odporny na stres" tak moi drodzy, kilkuletnia praca nad
    >wlasna psychika, psychologia i socjotechnika - bron umyslowa XXI wieku...

    Nie ma ludzi odpornych na stres. Jednym pomaga innym przeszkadza.

    >"celem odniesienia sukcesu moralnego" bo tak to juz jest, jesli dokona sie
    >czegos wielkiego, z czego rowniez inii moga sie cieszyc...

    Czy wynalezienie energii jądrowej było sukcesem moralnym? Czy
    wynalezienie wielu innych cudów techniki, które zarówno ratowały
    życie, jak i zabijały było sukcesem? Aspekt moralny mało obchodzi
    pracodawcę. Biznes to biznes. Jak opłaci sie wylać zanieczyszczenia do
    rzeki i wytruć rybki, to to zrobi. Jak się nie opłaci, to tego nie
    zrobi i jeszcze będzie trąbił jaki to on wspaniały, jak dba o
    środowisko itd. Czy to jest moralne?

    >"bedac przykladem pracownika doskonalego" jak do tej pory, bylem zawsze
    >najlepszy, prawa reka kierownika i zawsze rozwiazywalem problemy nie do
    >rozwiazania... ale coz, w koncu nigdy sie nie poddaje i zawsze staram sie w
    >specyficzny sposob podejsc do danego np. problemu...

    Wiesz, mało który kierownik zatrudni pracownika, który jest lepszy od
    niego (będzie się czuł zagrożony, ale skoro jesteś taki obyty z
    psychologią, to powinieneś to wiedzieć). Zwłaszcza, gdy obaj mają tego
    świadomość. A tym bardziej nie zatrudni pracownika, który ma o sobie
    fałszywie tak wysokie mniemanie. Tak czy inaczej, jak w tym tonie
    napiszesz list motywacyjny to nie sądzę, byś osiągnął cel.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 20. Data: 2002-08-21 18:01:58
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl>

    Dajcie spokój,
    ja tez nei zatrudniłąbym nikogo takiego poprzeczytaniu takiego czegos,
    neistety CV nadal nie moge ujrzec, bo stronka sie otwiera, ale dalej to
    przejsc nie mozna.
    Ale................. bez przesady, wsiadaci en aniego o każdą literówke,
    kazde zdanie - jak nie dostanei pracy po czyms takim to sam sie zorientuje,
    ze cos nei tak napisał, ale takei dowalanie jest niodpowiedzialne, wiecie
    jak łatwo rozwalic i rozgrzebac psyche człowiekowi, po co to? Lepiej się
    czujecie jak komus dowalacie? Ni eiwecie jaki efekt wywołuje toco piszecie,
    bo nie widzicie twaryz tej drugiej osoby, nei wieci ekiedy przeginacie,
    kiedy nalezy przerwac, a moze i załagodzic.

    BTW Marek - ludzi eneilubią ideałów, skoro sie znasz na róznych psycho i
    socjotechnikach to pewnei wiesz ze ludzie lubia bardziej ludzi, którzy
    popełnili jakis błąd, czy gafe, bo to oznacza ze sa tacy jak my - normalni i
    ludzcy.
    I zrób cos z ta stronką, bo chcę obejrzec to CV ;-)

    Lia