PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz... › Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    From: "Lia" <L...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Date: Wed, 21 Aug 2002 20:01:58 +0200
    Sender: i...@p...onet.pl@batnet.futuro.pl

    Dajcie spokój,
    ja tez nei zatrudniłąbym nikogo takiego poprzeczytaniu takiego czegos,
    neistety CV nadal nie moge ujrzec, bo stronka sie otwiera, ale dalej to
    przejsc nie mozna.
    Ale................. bez przesady, wsiadaci en aniego o każdą literówke,
    kazde zdanie - jak nie dostanei pracy po czyms takim to sam sie zorientuje,
    ze cos nei tak napisał, ale takei dowalanie jest niodpowiedzialne, wiecie
    jak łatwo rozwalic i rozgrzebac psyche człowiekowi, po co to? Lepiej się
    czujecie jak komus dowalacie? Ni eiwecie jaki efekt wywołuje toco piszecie,
    bo nie widzicie twaryz tej drugiej osoby, nei wieci ekiedy przeginacie,
    kiedy nalezy przerwac, a moze i załagodzic.

    BTW Marek - ludzi eneilubią ideałów, skoro sie znasz na róznych psycho i
    socjotechnikach to pewnei wiesz ze ludzie lubia bardziej ludzi, którzy
    popełnili jakis błąd, czy gafe, bo to oznacza ze sa tacy jak my - normalni i
    ludzcy.
    I zrób cos z ta stronką, bo chcę obejrzec to CV ;-)

    Lia