PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki kierunek ma obrac?

  • 1. Data: 2002-08-20 15:40:47
    Temat: Jaki kierunek ma obrac?
    Od: "Boleslaw Szybiak" <l...@k...net.pl>

    CURRICULUM VITAE

    DANE OSOBOWE

    Nazwisko: Raźniak
    Imię: Waldemar
    Data urodzenia: 28 kwietnia 1972 rok
    Adres: ul. Wolska 111 m 9, 01-235 Warszawa
    Tel. dom.: (22) 877-17-40
    Tel. kom.: 0-609-475-316
    e-mail: mailto:v...@p...onet.pl
    Stan cywilny: żonaty

    WYKSZTAŁCENIE

    1996 - 2000 rok:
    Wyższe inżynierskie
    Politechnika Warszawska, Wydział Mechatroniki
    Specjalność: Nauczanie Automatyki i Informatyki

    ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW OBCYCH

    Język angielski: na poziomie średnio zaawansowanym.

    PRZEBIEG PRACY ZAWODOWEJ

    2001.09.01 - 2002.06.30
    Starostwo Powiatowe w Pruszkowie
    Stanowisko: Informatyk
    Zakres Odpowiedzialności:
    ? Administrowanie serwerami i stacjami roboczymi Microsoft Windows 2000
    ? Help Desk dla użytkowników
    ? Opracowywanie procedur ISO w swoim obszarze działań
    ? Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją, nośnikami, umowami
    ? Nadzór nad poprawną pracą sieci informatycznej w firmie
    ? Współuczestnictwo w planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań

    1999.05.01 - 2001.08.31
    NetLand Sp. z o.o.
    Stanowisko: Specjalista ds. systemów informatycznych i sieciowych
    Zakres odpowiedzialności:
    ? Wspomaganie działań przy opracowywaniu Księgi Jakości, procedur oraz
    załączników podczas wprowadzania w firmie Systemu Jakości ISO 9001
    ? Prace administracyjne serwerami Microsoft Windows NT 4.0, Exchange 5.5,
    SQL 7.0 oraz Novell Netware 4.11 i 5.0
    ? Nadzór nad poprawną pracą sieci teleinformatycznej w firmie
    ? Help Desk dla użytkowników
    ? Instalowanie i konfigurowanie stacji roboczych i serwerów
    ? Wdrażanie i administrowanie systemem obiegu dokumentów DDM 9000 firmy
    Logotec
    ? Oprogramowywanie systemu DDM 9000 w Visual Basic for Access oraz tworzenie
    zapytań SQL do bazy danych
    ? Doskonalenie użytkowników w zakresie obsługi komputera i pracy w systemie
    DDM 9000.

    1996.09.01 - 1999.04.30
    Komo-Graf Sp. z o.o.
    Stanowisko: Operator składu i grafiki komputerowej
    Zakres odpowiedzialności:
    ? Skanowanie na skanerze płaskim i bębnowym HELL
    ? Obróbka zdjęć, materiałów skanowanych
    ? Łamanie tekstu
    ? Przygotowanie materiałów reklamowych i innych do druku

    DODATKOWE INFORMACJE

    Znajomość programów i systemów:
    ? MS Windows 95/98/NT/2000/XP (stacje robocze i serwery)
    ? Novell NetWare 4.11
    ? MS Office 97/2000
    ? MS FrontPage 98/2000
    ? Corel Draw 8
    ? Corel Ventura 7
    ? Adobe Photoshop 4
    ? Flash
    ? QuarkXPress 3.2 i 4.0
    ? AutoCAD 14

    Ukończone kursy:
    ? Accelerated Training for MS Windows NT 4.0
    ? Świadectwo uczestnictwa w szkoleniu pt.: Przeprowadzanie auditów
    wewnętrznych
    ? Certyfikat ukończenia kursu podstawowego i zaawansowanego ARCServeIT 6.61
    dla MS Windows NT/2000 Serwer
    ? Świadectwo ukończenia kursu podstawowego, zaawansowanego oraz dla
    administratorów systemu obiegu dokumentów DDM 9000

    Zainteresowania:
    ? Oprogramowywanie relacyjnych baz danych
    ? Programowanie w Delphi, C/C++, Visual Basic
    ? Tworzenie stron internetowych - HTML, ASP
    ? Administrowanie i konfigurowanie urządzeń sieciowych
    Predyspozycje:
    ? Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
    ? Opanowanie w sytuacjach stresowych
    ? Umiejętność pracy w zespole
    ? Komunikatywność
    ? Podzielność uwagi
    ? Dyspozycyjność
    ? Uczciwość
    ? Obowiązkowość
    ? Cierpliwość
    ? Dokładność
    ? Prawo jazdy kat. B
    ? Samochód i tel. kom. prywatny.

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu
    rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997
    r. Dz.U.Nr.133 poz. 883)"

    LIST MOTYWACYJNY

    Szanowni Państwo,
    Chciałbym zgłosić swoją kandydaturę na stanowisko "informatyka" przez Was
    oferowane.
    Obecnie pracuję jako administrator sieci komputerowej w Starostwie
    Powiatowym w Pruszkowie. Do moich obowiązków należy administrowanie
    serwerami Microsoftu oraz wsparcie dla użytkowników. Jestem odpowiedzialny
    za bezpieczeństwo danych, ochronę antywirusową, bezpieczeństwo typu
    FireWall, system kopii zapasowych oraz wsparcie merytoryczne dla naszych
    pracowników. W poprzedniej pracy zajmowałem administrowaniem siecią
    mieszaną, tzn. opartą na technologii Microsoftu i Nowell NetWare. Do moich
    obowiązków należało wdrażanie i administrowanie obiegiem dokumentów,
    opracowywanie procedur ISO, oprogramo-wywanie systemu obiegu dokumentów DDM
    w Visual Basic for Access 97/2000, a także help desk dla użytkowników firmy
    i obsługa klientów firmy w dziedzinie IT.
    Specyfika mojego stanowiska oraz różnorodność problemów z zakresu
    infrastruktury teleinformatycznej pozwoliła mi w mojej pracy zawodowej nabyć
    szerokie doświadczenie, które obejmuje swoim zakresem problemy ze sprzętem i
    oprogramowaniem. Posiadam też bogatą wiedzę z zakresu projektowania, budowy
    i eksploatacji okablowania strukturalnego, którą zdobyłem w czasie pracy
    przy wielu projektach związanych z instalacjami teleinformatycznymi.
    Szeroki zakres mojej wiedzy jak i doświadczenia z poprzednich zakładów
    pracy pozwolą mi w sposób elastyczny zająć stanowisko oferowane przez
    Państwa firmę.
    Z niecierpliwością oczekuje spotkania, na którym będę mógł odpowiedzieć na
    Państwa pytania i zapoznać się bliżej z zakresem obowiązków związanych z tym
    stanowiskiem w Waszej firmie.
    Ze swej strony dołożę wszelkich starań, aby swoim zaangażowaniem spełnić
    Państwa oczekiwania.

    Z poważaniem
    Waldemar Raźniak

  • 2. Data: 2002-08-22 07:24:01
    Temat: Re: Jaki kierunek ma obrac?
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Boleslaw Szybiak wrote:

    > CURRICULUM VITAE
    >
    > DANE OSOBOWE
    >
    > Nazwisko: Raźniak
    > Imię: Waldemar
    > Data urodzenia: 28 kwietnia 1972 rok
    > Adres: ul. Wolska 111 m 9, 01-235 Warszawa
    > Tel. dom.: (22) 877-17-40
    > Tel. kom.: 0-609-475-316
    > e-mail: mailto:v...@p...onet.pl
    > Stan cywilny: żonaty

    przepraszam, ze nie odpowiem na twoje pytanie - mam tylko mala uwage:
    podawanie pelnych danych osobowych na ogolnodostepnej liscie dyskusyjnej
    nie jest rozwaznym posunieciem...

    axel d.