PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...

  • 51. Data: 2002-08-22 22:58:12
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    >Krzysztof - daruj sobie tłumaczenie czegokoliwek temu trollowi.
    Patrzcie, jaka zaborcza...
    Mnie na wylacznosc, no nie wiem, nie wiem...
    :)))))))))))))))))))))))))

    >Bys ty widział jakie on rzeczy wypisuje gdzi eindzije - szkoda czasu na niego,
    >naparwde. Dyskusja z ty mosobnikiemjest trudna, bo on widzi to co chce
    >widziec, do tego ma urojenia.
    Problemy z szeroko pojeto psyche, to masz ty.
    To juz ustalilismy (wczoraj okolo poludnia), pozostala decyzja czy
    zamierzasz sie leczyc u profesjonalisty, czy wybierasz terapie
    grupowa?

    >Buziaki
    Powstrzymaj hormony malenka, niech tylko wróce z urlopu...
    :)))))))))))))))))))))))))

    >Lia
    Dla ciebie Artus.
    :)))))))))))))))))))))))))

    PS.
    Prosze przyjmij to spokojnie: przez jakis czas mnie nie bedzie (tak
    gdzies z tydzien).
    Ale potem wracam...
    :P

  • 52. Data: 2002-08-22 23:03:25
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    artur dyksinski wrote:

    > Problemy z szeroko pojeto psyche, to masz ty.
    > To juz ustalilismy (wczoraj okolo poludnia), pozostala decyzja czy
    > zamierzasz sie leczyc u profesjonalisty, czy wybierasz terapie
    > grupowa?

    Terapia grupowa też jest prowadzona przez co najmniej jednego
    profesjonalistę.

    Poza tym to chyba prywatna sprawa Lia gdzie się leczy.

    > Powstrzymaj hormony malenka, niech tylko wróce z urlopu...
    > :)))))))))))))))))))))))))

    Chyba tobie też szaleją.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 53. Data: 2002-08-22 23:05:34
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    >Jak się znajdzie prcodawca co zatrudni tego "trolla "
    Dziwne zalozenie, naprawde....
    No bo skad pewnosc:
    -ze szukam pracy?
    -ze sam nie jestem pracodawca?
    -ze jestem "trollem"?
    (szczególnie to ostatnie?)
    :)))))))))))))))))))))))))))))

    >to ciekaw jestem gdzie znajdzie osoby które chciałyby
    >z takim kimś pracować w jednym zespole -
    Wsród zebrajacych o prace bezrobotnych informatyków?
    Podobno mamy recesje w tej branzy?
    Nie?
    :)))))))

    >z takim kimś pracować w jednym zespole -
    >mission impossible
    Niewiele widziales albo nie jestes z branzy.
    Mission Impossible to chleb powszedni w pracy dla polskiego
    pracodawcy, w "po polsku" zorganizowanej i zarzadzanej firmie...
    (najgorsze jest skakanie przez plonace obrecze w przeddzien wyplaty)
    :)))))))))))))))))))

    Pozdrawiam
    Artur

  • 54. Data: 2002-08-23 02:06:02
    Temat: &#9617;&#9618;&#9619;Mam coś Dla Ciebie prawdopodobnie&#9619;&#9618;&#9617;
    Od: "koder" <k...@g...pl>

    Mam coś prawdopodobnie dla Ciebie w centrum Warszawy w nowoczesnej firmie ale
    za kilkaset złoty (do dogadania) 2 dni w tyg. po kilka godz. Ogónie malo
    pracy. Szybko może poznasz strukturę i dostaniesz etat za kilka tys. Przejdź
    na priv mail do mnie: a...@w...pl
    Jutro zarekomenduję Cię prezesowi. Zostawiłem info w Twoim kompie w katalogu
    z mp3-kami.
    Pzdr

  • 55. Data: 2002-08-23 11:07:31
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net>

    "koder" <k...@g...pl> wrote in message

    > Jutro zarekomenduję Cię prezesowi. Zostawiłem info w Twoim kompie w
    katalogu
    > z mp3-kami.
    > Pzdr

    otwarte 137,138,139 ? ;-)))))))

    --
    pozdrówka, Slavo

  • 56. Data: 2002-08-23 12:40:16
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, Marczello W-wa!
    \(o/ piszesz:

    > [... jesli tak, to czemu Wszyscy zabieraja glos
    > w tym watku? Jesli ktos nie jest zainteresowany
    > moim ogloszeniem to po co wdaje sie w dyskusje?

    ano dlatego, ze to grupa DYSKUSYJNA. nie wiedziales?

    > Po co robic problem z niczego?

    no to po co zaczynasz problemy?...

    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 57. Data: 2002-08-27 13:37:34
    Od: "Wojtek" <a...@s...uci.agh.edu.pl>

    A mnie sie wydaje ze to jakis test psychologiczny i facet smieje sie do
    rozpuku :)
    Wojtek