PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...

  • 1. Data: 2002-08-21 01:25:24
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl>

    "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:ak0d3f$27a$1@news.gazeta.pl...

    [...]
    > [Moze macie i racje, ja bynajmniej wiem co moge zaoferowac i znam siebie,
    > stronka z C.V. juz dziala wiec moze tam znajda sie konkrety?
    [...]

    Moze i jestes idealem pod kazdym wzgledem z wyjatkiem znajomosci jez.
    ojczystego. "Bynajmniej" oznacza zupelnie co innego, niz napisales, tak wiec
    Twoje zdanie jest *kompletnie bez sensu*.

    Nie jestem czepialski, lubie jedynie wytykac ulomnosci "idealom" :-)

    pozdrawiam,

    Michal.

  • 2. Data: 2002-08-21 13:39:52
    Od: "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl>

    Szanowni Panstwo,

    -= O mnie =-
    Jestem osoba odpowiedzialna, lojalna i zdecydowana, zawsze podejmuje
    konkretne decyzje, bardzo latwo nawiazuje bezposredni kontakt z ludzmi, z
    klientami, szybko przystosowuje sie do danego otoczenia lub srodowiska.
    Jestem osoba elastyczna posiadajaca dar przekonywania oraz osoba niesamowicie
    uzdolniona, dzieki czemu wykorzystuje obszerna wiedze i kilkuletnie
    doswiadczenie w kontaktach z klientem, kontaktach interpersonalnych celem nie
    tylko porawienia atmosfery w danej grupie osob ale rowniez celem odniesienia
    sukcesu moralnego jak i dobra calej Firmy. Cechuje sie szybkim i zdecydowanym
    dzialaniem, wprowadzam szereg roznych procesow innowacyjnych oraz procedur
    bedac przykladem pracownika doskonalego, prowadze rowniez szkolenia w oparciu
    o psychologie, socjotechnike sukcesywnie dazac do celu.

    -= Cel ogloszenia =-
    Szukam pracy, dowolnej w dowolnym wymiarze godzin, na umowe o dzielo,
    zlecenie na stale lub kontrakt. Moge zarejestrowac wlasna dzialalnosc.
    (poprowadze dobry interes, jednak wiaze sie to z niewielkim wkladem, mile
    widzany inwestor) Prace lub wspolprace podejme natychmiast. Znalazlem sie w
    ciezkiej sytuacji finansowej i brakuje mi srodkow na ukonczenie studiow. Moge
    bezposrednio zajac sie handlem, uslugami i szkoleniami. Wiecej informacji w
    C.V. ponizej. Prosze o nieprzysylanie ofert pracy bazujacych na network'ingu
    oraz tych, gdzie nalezy uiscic oplate rejestracyjna. Oczekuje tylko na powaze
    propozycje.

    Mam nadzieje, ze moje umiejetnosci oraz doswiadczenie (jak sami Panstwo
    zauwazycie na podstawie zalaczonego C.V.) zagwarantuja mi miejsce na liscie
    kandydatow zaproszonych na InterView, nie ukrywam - zalezy mi na pracy.
    Nie posiadam nalogow i jestem calkowicie odporny na stres jak i rowniez
    bardzo dobrym organizatorem miejsca pracy.

    Z pelnym uznaniem i szacunkiem zwracam sie do Panstwa z prosba o
    poinformowanie mnie telefonicznie lub droga elektroniczna
    o mozliwym terminie spotkania lub konsultacji w kwestii oferty.

    Z wyrazami szacunku,
    Marek Grzelewski.

    -= Kontakt =-
    tel. 0.606.879.572 lub 0.609.970.593
    www.Grzelewski.prv.pl >> C.V. na stronie...
    e-mail: M...@I...pl; e...@I...pl

  • 3. Data: 2002-08-21 13:50:55
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Marczello W-wa pisująca spod adresu
    <k...@N...gazeta.pl> napisała:

    > -= Kontakt =-
    > tel. 0.606.879.572 lub 0.609.970.593
    > www.Grzelewski.prv.pl >> C.V. na stronie...

    www disabled.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 4. Data: 2002-08-21 13:55:02
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Marczello W-wa wrote:

> [...]
    > dzialaniem, wprowadzam szereg roznych procesow innowacyjnych oraz procedur
    > bedac przykladem pracownika doskonalego,

    sory, ale musze skomentowac.
    w sumie to dawno nie szukalem pracy wiec nie wiem jakie sa teraz
    "trendy" w pisaniu listow motywacyjnych, ale gdybym to ja byl pracodawca
    to bym sie niezle usmial.
    Z tego opisu wynika, ze gosciu powinien byc conajmniej prezydentem -
    ...nie, no nie moge:
    "jestem osoba niesamowicie uzdolniona"
    "jestem calkowicie odporny na stres"
    "celem odniesienia sukcesu moralnego"
    "bedac przykladem pracownika doskonalego"

    :-)

    powiedzcie - czy pracodawcy traktuja takie listy powaznie?
    ja bym takiego geniusza nie przyjal... ale moze wlasnie chodzi o takie
    sciemy???
    jak to jest?

    axel d.

  • 5. Data: 2002-08-21 14:19:38
    Od: "wally" <w...@p...okay.pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > powiedzcie - czy pracodawcy traktuja takie listy powaznie?
    > ja bym takiego geniusza nie przyjal... ale moze wlasnie chodzi o takie

    Niestety - Axel D. ma racje - szczegolnie jesli poszukujesz pracy w trybie
    natychmiastowym powinienes zaprzestac lizydupstwa i zaczac rzucac
    konkretami. Tym bardziej, ze nic o Tobie nie wiadomo (strona nie dziala), a
    takie informacje to moze o sobie napisac nawet moj 12-letni braciszek!

  • 6. Data: 2002-08-21 14:23:23
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> wrote

    [cut]

    Wiesz.... jakos bym Cie nie zatrudnil.... nie wiem dlaczego.... to wszystko
    jakies bardzo nadete jest. brakuje tam skromnosci... sam nie wiem.....

    Powodzenia
    JSR

  • 7. Data: 2002-08-21 14:34:45
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wally" <w...@p...okay.pl> napisał w wiadomości

    > (strona nie dziala), a
    > takie informacje to moze o sobie napisac nawet moj 12-letni braciszek!

    U mnie działa (21.08.2002 16:30)

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 8. Data: 2002-08-21 14:49:11
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> napisał

> [...]
    oparciu
    > o psychologie, socjotechnike sukcesywnie dazac do celu.

    Po trupach też?
    Bo kosztem zaśmiecania grupy na pewno.

    NTG nie uważasz?

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-08-21 15:44:13
    Od: "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl>

    Xena <t...@l...com.pl> napisał(a):

    > www disabled.
    >
    > --
    > Pozdrówka
    > Tatiana
    > Odnajdź przyjaciół ze szkolnych lat - http://www.szkolnelata.pl

    [...teraz powinno byc O.K. resetowalem serwer, pozdrawiam Marek]

  • 10. Data: 2002-08-21 15:54:23
    Od: "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl>

    wally <w...@p...okay.pl> napisał(a):

> [...]
    [Moze macie i racje, ja bynajmniej wiem co moge zaoferowac i znam siebie,
    stronka z C.V. juz dziala wiec moze tam znajda sie konkrety?

    "jestem osoba niesamowicie uzdolniona" od zawsze mialem 10 x wiecej
    zainteresowan niz rowiesnicy, zawsze 3 x szybciej wszystko robilem i
    doglebnie poznawalem, nigdy ogolnie...

    "jestem calkowicie odporny na stres" tak moi drodzy, kilkuletnia praca nad
    wlasna psychika, psychologia i socjotechnika - bron umyslowa XXI wieku...

    "celem odniesienia sukcesu moralnego" bo tak to juz jest, jesli dokona sie
    czegos wielkiego, z czego rowniez inii moga sie cieszyc...

    "bedac przykladem pracownika doskonalego" jak do tej pory, bylem zawsze
    najlepszy, prawa reka kierownika i zawsze rozwiazywalem problemy nie do
    rozwiazania... ale coz, w koncu nigdy sie nie poddaje i zawsze staram sie w
    specyficzny sposob podejsc do danego np. problemu...

    Pozdrawiam, Marek]