PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz... › Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    From: "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Date: Wed, 21 Aug 2002 16:01:33 +0000 (UTC)

    Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> napisał(a):

    > "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> wrote
    >
    > [cut]
    >
    > Wiesz.... jakos bym Cie nie zatrudnil.... nie wiem dlaczego.... to wszystko
    > jakies bardzo nadete jest. brakuje tam skromnosci... sam nie wiem.....
    >
    > Powodzenia
    > JSR

    [W zupelnosci - masz sluszna racje, ale Wiesz, w zyciu nalezy sie jak
    najlepiej zaprezentowac, sprzedaje sie wszystkie cenne informacje, ktore
    mozna potem swiadomie wykorzystac nie zwazajac na to czy dana osoba potrafi
    to czy tamto, lepiej wiedziec wiecej. Ja zawsze wykladam wszystkie karty na
    stol, skromnosc nie zawsze jest wskazana, wiem, ze czasami inni to moga zle
    odebrac, ale co moze byc tego powodem? Ja zdobylem to co zdobylem i czemu
    mialbym sie ograniczac i ukrywac? Innych tez na to stac. Jestem soba, to, ze
    staram sie wykorzystac wszystkie swoje umiejetnosci i cechy, ktore nie sa
    negatywne to chyba nic zlego i niemoralnego? Pozdrawiam, Marek]