PracaGrupypl.praca.dyskusje › Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...

  • 21. Data: 2002-08-21 18:55:11
    Temat: Re: Niezwykle utalentowany student szuka pracy... PILNE od zaraz...
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Użytkownik "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl> napisał

    Zasmiecanie grupy... coz, nic sie chyba nie stalo,

    Stało się. Bo jest to NTG.

    Do tego służy pl.praca.szukana.

    Krzysztof

  • 22. Data: 2002-08-21 20:05:25
    Od: "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof <k...@a...mail.ru> napisał(a):

    > Użytkownik "MAREK GRZELEWSKI" <k...@N...gazeta.pl> napisał
    >
    > Zasmiecanie grupy... coz, nic sie chyba nie stalo,
> [...]
    [... jesli tak, to czemu Wszyscy zabieraja glos w tym watku? Jesli ktos nie
    jest zainteresowany moim ogloszeniem to po co wdaje sie w dyskusje? Przeciez
    nikogo o to nie prosilem, a watek byl skierowany tylko dla pracodawcow czy
    wspolpracownikow... Po co robic problem z niczego? Pozdr., Marek]

  • 23. Data: 2002-08-21 20:45:59
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 20:05:25 +0000 (UTC), "Marczello W-wa"
    <k...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >[... jesli tak, to czemu Wszyscy zabieraja glos w tym watku? Jesli ktos nie

    MSPANC
    Skoro taki ideał i zdolniacha pisze na grupę, która ma jasno w nazwie
    "dyskusje" to chyba oczywiste, że nie pomylił się, tylko chce
    podyskutować.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 24. Data: 2002-08-21 22:05:25
    Od: a...@i...com.pl (Andrzej Briske)

    > powiedzcie - czy pracodawcy traktuja takie listy powaznie?
    > ja bym takiego geniusza nie przyjal... ale moze wlasnie chodzi o takie
    > sciemy???
    > jak to jest?
    >
    > axel d.

    Dokładnie masz racje .
    Nikt nie traktuje takiej oferty poważnie .
    Ja odkładam je do "okrągłego segregatora" . Wiecie gdzie on stoi ?
    Na podłodze ; bo gdzie może stać kosz na śmieci .

    Miłego dnia

  • 25. Data: 2002-08-21 23:33:15
    Od: "Wojtek" <a...@s...uci.agh.edu.pl>

    ależ skąd, przecież widać że to ogłoszenie pisał cyborg, one tak
    zawsze.......

  • 26. Data: 2002-08-22 04:29:08
    Od: jd <jd@skrzynka_WYTNIJ.TO_pl>

    Marczello W-wa wrote:

> [...]
    > uzdolniona, dzieki czemu wykorzystuje obszerna wiedze i kilkuletnie
    > doswiadczenie w kontaktach z klientem, kontaktach interpersonalnych celem nie
    > tylko porawienia atmosfery w danej grupie osob ale rowniez celem odniesienia
    > sukcesu moralnego jak i dobra calej Firmy. Cechuje sie szybkim i zdecydowanym
    > dzialaniem, wprowadzam szereg roznych procesow innowacyjnych oraz procedur
    > bedac przykladem pracownika doskonalego, prowadze rowniez szkolenia w oparciu
    > o psychologie, socjotechnike sukcesywnie dazac do celu.

    Facet, przeciez Ty w ogole nie jestes kreatywny! Kreatywnosc - to podstawa!

    jd

  • 27. Data: 2002-08-22 07:17:07
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > I zrób cos z ta stronk?, bo chc? obejrzec to CV ;-)

    Ja rowniez, bo nadal jest disable :)

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 28. Data: 2002-08-22 08:21:12
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Aug 2002 15:54:23 +0000 (UTC), "MAREK GRZELEWSKI"
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    Na poczatku chcialem tylko powiedziec, ze nie chce Ciebie urazic, ale
    napisze, co mnie spotkalo kiedys z osoba myslaca podobnie ja Ty, ale
    to nizej

    >[Moze macie i racje, ja bynajmniej wiem co moge zaoferowac i znam siebie,
    >stronka z C.V. juz dziala wiec moze tam znajda sie konkrety?
    Sama strona pokazuje, ze jesli dazysz co celu (w tym przypadku
    znalezienie pracy), to jednak nie robisz tego dobrze...

    >"jestem osoba niesamowicie uzdolniona" od zawsze mialem 10 x wiecej
    >zainteresowan niz rowiesnicy, zawsze 3 x szybciej wszystko robilem i
    >doglebnie poznawalem, nigdy ogolnie...
    Jesli jestes "osoba niesamowicie uzdolniona", to Ty powinienes lezec
    do gory brzuchem i o Ciebie powinni sie bic...

    >"jestem calkowicie odporny na stres" tak moi drodzy, kilkuletnia praca nad
    >wlasna psychika, psychologia i socjotechnika - bron umyslowa XXI wieku...

    tu lezy pies pogrzebany, socjotechniki i inne duperele, IMHO to tacy
    ludzie nadaja sie do robienia wielkiego krzyku wokol siebie, a jak
    dojdzie co do czego, to chowaja ogon i mowia, ze to nie oni mowili....

    >"celem odniesienia sukcesu moralnego" bo tak to juz jest, jesli dokona sie
    >czegos wielkiego, z czego rowniez inii moga sie cieszyc...

    Strona WWW nie jest chyba Twoim sukcesem moralnym

    >"bedac przykladem pracownika doskonalego" jak do tej pory, bylem zawsze
    >najlepszy, prawa reka kierownika i zawsze rozwiazywalem problemy nie do
    >rozwiazania... ale coz, w koncu nigdy sie nie poddaje i zawsze staram sie w
    >specyficzny sposob podejsc do danego np. problemu...

    Jesli byles najlepszy dlaczego to Ty nie zostales kierownikiem,
    dlaczego szukasz pracy - szukasz lepszej....?

    >Pozdrawiam, Marek]

    Rowniez Cie pozdrawiam i jak cos zycze powodzenia.

    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ToyoTa Carina E 1.8

  • 29. Data: 2002-08-22 08:35:37
    Od: a...@a...net

    Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> wrote:

    > "Marczello W-wa" <k...@N...gazeta.pl> wrote

    > Wiesz.... jakos bym Cie nie zatrudnil.... nie wiem dlaczego.... to wszystko
    > jakies bardzo nadete jest. brakuje tam skromnosci... sam nie wiem.....

    Bo kolega nie rozumie ;>
    W Polsce mamy takie a nie inne stereotypy zachowan i skromnosc
    jest na miejscu, moze nie az tak przesadzona jak w Rosji, ale jest

    Marczello (przepraszam imienia nie widzialam)
    Podarza do przodu czyli zachod... Tam takie wypowiedzi
    swiadcza o pewnosci Siebie i silnej osobowosci ;>
    Jednym slowem idelnie sie nadaje na yapiszona...
    Ma wizje i chce ja realizowac, jest kreatywny i darzy do wyznaczonego celu.
    Albo szuka pracy nie w tym kraju co powinien...

    To co jest na miejscu w USA nie jest na miejscu w Polsce,
    proste,

    A jedna uwaga do Pana Marczello.
    Jak odpowiadasz tnij posty, jak ktos sledzi watek to posta na
    ktorego odpowiedziales ma wyzej i jest w stanie go doczytac.

    Anka

  • 30. Data: 2002-08-22 08:42:16
    Od: a...@a...net

    Lia <L...@p...onet.pl> wrote:
    > Dajcie spokój,

    w pelni popieram.
    Wychodzi typowa lucka zawisc, bo tak naprawde jak by ktos chcial
    cos takiego napisac to by sie wstydzil, wiec tego nie zrobi, a
    on zrobil, wiec trzeba sprawic zeby on tez sie zawstydzil

    Zgadzam sie rowniez z Lia ze takiego kogos raczej nikt nie
    zatrudni, chyba ze znajdzie zachodnia firme,
    Jak pisalam wczesniej, to co napisal nie jest odpowiednie dla naszej
    kultury.
    Polacy nie umieja mowic o Sobie dobrze, tylko narzekac i wytykac
    czyjes bledy i swoje niedoskonalosci (nie bede wchodzic na psychologiczne
    wywody, bo i tak teori jest tyle ile uczonych ;>

    On przesadzil, Wy rowniez.

    > I zrób cos z ta stronką, bo chcę obejrzec to CV ;-)

    Rowniez popieram tez bym z checia zobaczyla

    Anka