PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    From: chojny <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Date: Sun, 12 Nov 2006 12:26:33 +0100

    Kviat napisał(a):
    > I tu mi się ciśnie na usta bardzo brzydkie słowo na określenie twojego
    > stanu umysłu.
    >
    > Szef, każe wykopać rów operatorowi koparki, w/g planów wszystko jest ok
    > czyli nie każe mu robić czegoś niezgodnego z prawem. Ten operator
    > odmawia bo wie, że tam są położone kable. Wie, bo rok wcześniej w tym
    > miejscu kopał właśnie po to żeby te kable położyć. I widocznie w planach
    > jest błąd. Dzięki jego odmowie dzielnica nie została pozbawiona prądu
    > (czy czegoś tam innego).
    > W/g ciebie to tego operatora to się powinno przynajmniej wychłostać za
> [...]

    To jest juz skrajny przypadek i w tym przypadku po czesci sie z Toba
    zgadzam, ale przypomniala mi sie pewna historia, ktora zaprzecza Twojej
    teorii.
    Budowa studia nagran. Dla niezorientowanych w studiu okno pomiedzy
    stanowiskiem inzyniera dzwieku, a sala nagran jest specjalnie ustawione
    pod pewnym katem, aby odbijajacy sie dzwiek nie wracal do mikrofou tylko
    byl tlumiony na podlodze lub suficie. Tymczasem "sprytni" budowniczy
    podczas obsadzania okna stwierdzili, ze w projekcie jest blad, bo
    przeciez okno nie moze byc wstawione pod katem no i wmurowali je
    prosto:D. Okno warte kilkanascie tys. zl (albo i wiecej:)).
    Czyli w tym przypadku dobrze postapili? Moim zdaniem powinni co najwyzej
    zglosic swoje watpliwosci. Przeciez po to jest struktura hierarchiczna w
    firmie, zeby kazdy odpowiadal za swoja dzialke. W tym przypadku
    budowlancy powinni obsadzic okno zgodnie z projektem, a nie bawic sie w
    projektantow.

    pozdrawiam
    chojny