PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
  • Data: 2006-11-12 09:49:41
    Temat: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Od: MK <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Any User napisał(a):

    > Bo tak właśnie powinno być

    No ciekawe, ja miałem kierownika idiotę co się na robocie nie znał
    robił zamieszanie i przeszkadzał w pracy. Jak bym robił tak jak on
    chciał to bym na siebie nie zarobił.
    W końcu był za bardzo upierdliwy więc robiłem tak jak on chciał
    po miesiącu zrobiła się afera, przyczepili się mnie ja powiedziałem
    że kierownik tak kazał :) teraz pracuje w innym dziale.

    MK